کد خبر 921578
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
کدخدایی نمایه

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد؛ نظارت حداقلی شورای نگهبان از عهده این مهم بر نمی آید.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به رفتارهای برخی از نمایندگان مجلس طی مطلبی در توییتر تاکید کرد:

در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد و یا اینکه چرا در بررسی صلاحیت ها به گونه ای عمل نکرده که این نتایج به بار نیاید.

وی می افزاید: باید اذعان نمود نظارت حداقلی شورای نگهبان از عهده این مهم بر نمی آید. مجلس کارآمد، نیازمند ساز و کار ‎شایسته گزینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    2 0
    چرا هیچ نظارتی بر روی رفتار نمایندگان وجود ندارد؟ نمایندگان وارد کارهای اقتصادی شده و با سفارش و نفوذی که دارند دست به اقدامات گسترده ای در راستای منافع شخصی خود می زنند. در استخدام ها و واردات و صادرات و وام ها وارد می شوند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    0 0
    کدخدایی جوووون این حرف ها چیه میگی نمی تونین استعفا بدین یه رزومه ساده رو هم نتونستین بررسی کنید تا درست و غلطش دربیاد پس شما چی رو بررسی می کنین اینکه نامه بدین وزارت اطلاعات و و قوه قضاییه که طرف پرونده نداشته باشه و بعدش تاییدش کنین پس شما این وسط چی کاره اید الان چقدر مسئول داریم که مدارکشون جعلیه!!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس