بطحایی نمایه

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مسببین حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان که حتی سهوا باعث بروز چنین حادثه‌ای شدند باید مورد بازخواست قرار بگیرند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

به گزارش مشرق، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منازل 4 دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی «اسوه حسنه» زاهدان با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

بطحایی ضمن عرض تسلیت به خانواده ی داغدار مریم نکندی اظهار داشت: این حوادث و اتفاقات بسیار سخت و سوزناک است و همه ما باید خودمان را در قلب آنها شریک بدانید.

وی ادامه داد: مریم فقط فرزند یک خانواده نیست و احساس همه ملت ایران این است که مریم فرزند همه خانواده های این جامعه است زیرا همه ما خود ما را درغم این خانواده شریف می‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

عکس/ دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده قربانیان مدرسه اهواز

در غم این ۳ عروسک

گزارش آتش سوزی زاهدان در مجلس خوانده می شود

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید تمام مسئولانی که دخالت داشتند مورد مواخذه قرار بگیرند و ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود.

وی عنوان داشت: ما نباید در آینده نزدیک این موضوع و حادثه را فراموش کنیم و باید تمام سعی خود را داشته باشیم تا حداقل در بحث گرمایشی و وسایل مورد نیاز آن بتوانیم مدارس را تجهیز کنیم.

وی ابراز کرد: زمانی که این مسئله در هیئت دولت نیز مطرح شد، رئیس‌جمهور و تمام وزیران نیز ابراز تاسف کردند و هیئت دولت به من پیام تسلیت ابلاغ کرده است تا به شما خانواده های داغدار برسانم.

بطحایی در پایان تاکید کرد: از خداوند می‌خواهم که دل پدر و مادر این عزیزان از دست رفته را تسکین دهد و آنها را در زیر سایه رحمت ائمه معصوم به آرامش برساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دامغانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    5 0
    اقای وزیر خود شما وهیئت دولت مقصرین اصلی هستید.ایمن سازی هزینه دارد که شما باید به مدارس اختصاص دهید.باسرانه ای که به مدارس می دهید.نمیشه بهتر از این امورات مدارس را انجام داد.اگه فقط کمی از ریخت وپاشای خودتان را کم کنید خیلی اتفاقهای خوب می افتد
  • موسوی IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    5 0
    من یک معلمم و بخوبی میدانم که مقصر اصلی که باید محکوم شود دولت و رییس دولت و وزیر اموزش و پرورش است و بعد از ان مدیران پایینی بخصوص چاپلوسان و بی تدبیرهایشان.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    5 0
    تو خودت مقصری وزیر آدرس غلط چرا میدی ؟
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    2 2
    چند هزار میلیارد بودجه سالانه به موسسات به اصطلاح فرهنگی قم با خروجی صفر برای کشور رو خرج آموزش و پرورش کشور کنین.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    0 0
    وزير آموزش و پرورش خودش مقصر اول است. اگر شرف مي داشت اتستعفا مي داد و اگر مجلس بخار و غيرت داشت استيضاحش مي كرد.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    0 0
    وزیر باید محاکمه بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس