کد خبر 921459
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تمرین تیم ملی

با اینکه گفته می شد تیم ملی فوتبال ایران روز 30 آذرماه با تیم ملی لبنان دیداری تدارکاتی را برگزار می کند اما به نظر می رسد این مسابقه لغو شده است.

به گزارش مشرق، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه گذشته با 21 بازیکن برای برپایی اردوی تدارکاتی خود قبل از جام ملت های آسیا به کشور قطر سفر کرد. طبق برنامه قبلی قرار بر این بود که تیم ملی در جریان این اردو 3 دیدار تدارکاتی با تیم های فلسطین، لبنان و قطر برگزار کند اما حالا خبر می رسد که احتمال لغو دیدار با لبنان در تاریخ 30 آذرماه(فردا) وجود دارد.


حالا اما در فاصله یکروز تا زمان اعلام شده برای دیدار ایران و لبنان هنوز خبر رسمی درباره برگزاری این مسابقه دوستانه نیامده و با این شرایط احتمالا این بازی تدارکاتی با شاگردان میودراگ رادولوویچ لغو شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر

در این شرایط مشخص شده که شاگردان کارلوس کی روش در روزهای 3 و 10 دیماه به ترتیب با فلسطین و قطر بازی دوستانه انجام می دهند و خبری از دیدار با لبنان نخواهد بود.


شنیده می شود یکی از مهم ترین دلایل لغو دیدار با لبنان این بوده است که کی روش ابتدا قصد داشت با ۲۳ بازیکن نهایی اش که قرار است در جام ملتهای آسیا به میدان بروند در اردوی قطر شرکت کند اما پس از لغو این موضوع سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت بازی با لبنان برگزار نشود.


با این حال مسئولان تیم ملی هیچ اعلام رسمی در این خصوص نداشته اند و باید دید در آینده چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    0 0
    شما که راست میگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس