کد خبر 921422
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
شایان مصلح

مدافع چپ سرخپوشان گفت: خود علی بیرانوند به من گفت تو و محمد انصاری نماز می‌خوانید، آن وقت من شدم سفیر نماز!

به گزارش مشرق، مدافع خوش اخلاق پرسپولیس رفته رفته به مرز پختگی نزدیک می‌شود. او پس از مصدومیت محمد انصاری توانست نقش موثری را در خط دفاع قرمزها ایفا کند و حالا یکی از مهره‌های قابل اعتماد سرمربی تیم با دو قهرمانی سوپر جام، یک قهرمانی لیگ برتر و یک نایب قهرمانی آسیا، به حساب می‌آید. پایان خوش پرسپولیس در نیم فصل اول و نزدیک بودن یک نیم‌فصل پرامید، بهانه‌ای شد تا با شایان مصلح، مدافع شاعر تیم برانکو در مورد مسائل مختلف از جمله یک ماجرای اعتقادی گفت و گوی گرم و صمیمی داشته باشیم که تقدیم شما  می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برتری شاگردان برانکو مقابل پیشکسوتان پرسپولیس +عکس

*شایان یا علی؟!
(با خنده) هم شایان و هم علی! فرقی نمی‌کند. هرکدام که شما راحت هستید!

*تیم شما خیلی دچار سختی و عذاب شد، اما نیم فصل را با یک خاطره خیلی خوب تمام کرد. نظر شما در مورد این نیم فصل جهنمی چیست؟!
خیلی هم برای ما جهنمی نبود. خداراشکر با پنجره‌های بسته و فوتبالیست‌های خسته و دل‌های شکسته و همه این ها! نیم فصل خوبی داشتیم. نمی‌شود گفت نیم فصل جهنمی. به نظرم با همه این سختی‌ها کاری کردیم که هواداران راضی باشند. ۳۱ امتیاز به دست آوردن در این لیگ سخت و فرسایشی کار بزرگی است. به امید خدا در نیم فصل دوم با اضافه شدن یارانمان فکر می‌کنم این روند بهتر شود و ادامه دار باشد.

*تیم ملی به کشور قطر رفت. فکر می‌کنید شایستگی این را داشتید که در این تیم باشید و دوست داشتید که همراه تیم سفر می‌کردید؟
خیلی‌ها در تیم ما شایستگی این را داشتند که همراه تیم ملی باشند، اما به هرحال مربیگری یک بحث سلیقه‌ای است. یک مربی از بازیکنی خوشش می‌آید و او را انتخاب می‌کند. قطعا اکثر بازیکنانی که در تیم ملی هستند شایسته‌اند، اما بازیکنانی از تیم ما هستند که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و دعوت نشدند. امیدوارم در اردوها و تورنمنت‌های بعدی، بچه‌هایی که از تیم ما حقشان است به تیم ملی دعوت شوند.

*کار کردن با برانکو چطور است؟ به نوعی او را با فرگوسن مقایسه می‌کنند، چون حضورش در پرسپولیس ریشه دار شده است.
ثبات همیشه جواب می‌دهد. هر زمان تیمی چه در مدیریت، چه در کادر فنی و چه در بازیکنان ثبات داشته، جواب داده است و این را امروز در پرسپولیس می‌بینید. ثبات برانکو و عده زیادی از بازیکنان جواب داده است. چندسالی است در کورس قهرمانی هستیم و قهرمان می‌شویم. واقعا کار کردن با برانکو لذت بخش است. نه به خاطر اینکه امروز شاگردش هستم این‌ها را می‌گویم. از دور هم پرستیژ و شخصیتی که دارند برای فوتبالیست‌ها همیشه جاذبه داشته است. من از وقتی با ایشان کار کردم واقعا لذت برده‌ام و امیدوارم ادامه‌دار هم باشد.

*شما به قول معروف بچه مذهبی هستید و شاید کمتر کسی در فوتبال با این اعتقادات بالا دیده شود. یک سوال با توجه به روحیات شما می‌پرسیم. اول این که چرا علیرضا بیرانوند به عنوان سفیر نماز انتخاب شد؟!
(می خندد) بین بچه‌ها هم همین سوال مطرح شد! خود علی هم به من گفت نماز را تو و محمد انصاری می‌خوانید، من شدم سفیر نماز! علی بسیار بچه دوست داشتنی است. نماز خوان و بسیار با اعتقاد است. بعضی از افتخارات دنیایی هستند و بعضی اخروی هستند. افتخار اخروی است که برای او پیش آمده و امیدوارم در آن دنیا هم سربلند باشد. همینطور که در این دنیا افتخار آفرینی می‌کند.

*می‌توان گفت حق محمد انصاری را خورد؟!
(می خندد) بله! محمد باید سفیر نماز می‌شد حقش را خوردند و به علی بیرانوند دادند!

*سوال آخر را در مورد نیم فصل دوم بپرسیم. فکر می‌کنید پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود و در لیگ قهرمانان هم دوباره به فینال می‌رسد؟
امیدوارم. کار سختی است. در حرف شاید راحت باشد که بگوییم این اتفاق می‌افتد یا نمی‌افتد، ولی واقعا امیدوارم حمایت‌های مالی از جانب مدیریت انجام بشود. تیمی که امسال نایب قهرمان آسیا شده همینطور به امان خدا رهایش نکنند و بگویند قهرمان می‌شود. از بُعد مالی به تیم برسند. امیدوارم از لحاظ پشتیبانی کارهایی انجام شود که به امید خدا این تیم بتواند آن چیزی که در توانش هست را به نمایش بگذارد و ما بتوانیم قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد باقری IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    10 60
    از تبعیض مننفرم ازاینکه صدا و سیما و انواع روزنامه و ... از تیم پرسپولیس که اسمش هم خارجیه دفاع میکنن متنفرم از نماز خوندنشون نگو که حالم از هرچی منتسب به پرسپولیسه بهم میخوره میترسم از نماز هم بدم بیاد
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      18 2
      از حسادت برو بمیر
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      17 3
      با این همه تنفر فکر نمیکنی نیاز به دکتر ؟ حد اقل پیش یه مشاور برو که آرامت کنه. مفیده برات.
    • سعید IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      17 2
      متاسفم که سواد نداری و پرسپولیس رو اسم خارجی بدونی نامسلمان داعشی
    • ایزا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      6 6
      ببین یه بازنگری تو تفکراتت بکن نه بخاطر اینکه من مخالف نظرتم. بخاطر اینکه تعلق خاطر به یه تیم فوتبال نباید جلوی حق بینی آدم رو بگیره.
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      2 1
      خودت فهمیدی چی گفتی بی ربط و به بی ربط ربط دادی
    • امین IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
      11 1
      من استقلالی ام ولی آبی بودنم دلیل نمیشه مثلا با اخلاق بودن بازیکنی مثل محمدانصاری رو نبینم. خوبی هرجا که باشه قابل ستایشه ، چه آبی و چه قرمز.
  • ادوارد IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    8 12
    متاسفانه توی این مملکت همه چیز همینجوری شده تا درست بشه نسل ما دیگه پیر شده
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    2 7
    پرسپولیس اسم یونانی پارسه است و اون بنده خدایی که گفت اسم خارجی نیست قطعا خودش کم سواده
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
      1 1
      استقلال و تاج هم یک اسم کاملآ عربی هستن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس