کد خبر 921099
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
میرشاد ماجدی

در روزهای اخیر نام میرشاد ماجدی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مطرح شده، اما باید انتخاب او به این عنوان چقدر جدی است؟

به گزارش مشرق، پس از استعفای محمدرضا ساکت از دبیرکلی فدراسیون فوتبال به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان، ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب و از همان زمان گمانه‌زنی برای انتخاب جایگزین اصلی ساکت آغاز شد.

در این میان اسامی مختلفی برای پست دبیرکلی مطرح می‌شد، اما با این حال فدراسیون فوتبال به دلیل وضعیت نامشخصی که با آن روبه‌رو بود، تصمیمی به ایجاد تغییرات قطعی در بدنه فدراسیون نداشت. همچنین در آن مقطع با وجود اینکه باقی ماندن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال با وجود قانون منع بکارگیری بازنشستگان قطعی شده بود، اما به دلیل نرسیدن نامه از سوی وزارت ورزش،‌ رئیس فدراسیون چند روزی در محل کار خود حضور پیدا نکرد و پس از جلسه با وزیر ورزش فعالیتش را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید:

جانشین ساکت نیامده رفتنی شد!

بر همین اساس، به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال قصد دارد جایگزین محمدرضا ساکت را به طور قطعی مشخص کند، اما واقعیت این است که با توجه به شرایط موجود فدراسیون و ادامه بحث حضور بازنشستگان در  این فدراسیون، به نظر می‌رسد فعلاً انتخاب دبیرکل فدراسیون در اولویت نباشد و شکوری همچنان به عنوان سرپرست به کار خود ادامه دهد. این در حالی است که از میرشاد ماجدی به عنوان گزینه اصلی برای اتخاذ این پست نام برده می‌شود، اما ظاهراً رئیس فدراسیون فوتبال و ماجدی تاکنون صحبتی در این خصوص با یکدیگر نداشته‌اند. ضمن اینکه میرشاد ماجدی همچنان به عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در این نهاد مشغول به کار است.

در کنار این موضوع نام صادق درودگر و مهدی محمدنبی نیز به عنوان یکی از گزینه‌های دبیرکلی مطرح می‌شود، اما همان‌گونه که گفته شد فدراسیون فوتبال فعلاً بنای برای اعمال تغییرات ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس