کد خبر 900297
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
شفر و حاجیلو

خبرهای درز کرده از استقلال نشان می دهد سرپرست آبی ها آخر هفته سختی را در مسجد سلیمان داشته است.

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو سرپرست استقلال از روزی که به این تیم آمده تا در مقام سرپرست حاشیه ها را کم کند ، بر حاشیه های تیم هم افزوده است. به طوری که هنوز چند ماه نگذشته ، آبی ها اصلا ناراحت نمی شوند اگر سرپرستی تیم به فرد دیگری واگذار شود.

حاجیلو که که پیشتر در تیم ملی امید با اشتباهی بزرگ باعث محرومیت تیم منصوریان از مقدماتی المپیک شد ، این بار در استقلال با اشتباه در تعویض جنجالی به پا کرد و بازی السد در آزادی که به کابوس ختم شد،جنجال اتفاقات بدش از اشتباه او استارت خورد.

طوری که شفر تمرکزش را از دست داد. او این بار با مصاحبه ای عجیب و غریب علیه ال حاجی گرو ، بازیکن خارجی این تیم ، عملا این بازیکن را از اینی که بوده نابود تر کرده و مربیان و مدیران تیم را هم پیش هواداران متهم کرده است.

جنجال در مسجد سلیمان

حرف های حاجیلو باعث دعوایی آخر هفته ای در مسجد سلیمان میان شفر و این پیشکسوت شده است.

البته شفر بلافاصله بعد از ان مصاحبه رادیویی انتقاداتش را به مدیران باشگاه هم منتقل کرده بود و خود فتحی هم از این مصاحبه به شدت عصبانی بوده است. اینکه چطور مسئولان تیم گل به خودی می زنند.

حاجیلو اگرچه بعد از فریادهای شفر در مسجد سلیمان مثل حسین حسینی قهر بوده است اما همچنان در سمتش باقی مانده و استعفایی نداده شاید به این دلیل که می داند اولین حرفش از استعفا به منزله جدایی اش از تیم است!

وقتی گزینه ای نیست!

حالا استقلالی ها مشکل شان این است که یکی نمی خواهند شخصیت حاجیلو تخریب شود و او هم برود بیرون مثل حسن روشن شروع کند به انتقاد از تیم و دیگری اینکه گزینه مناسبی هم ندارند که بتواند تیم شان را در مقام سرپرست جمع کند. پستی که گزینه هایی مثل میرشاد ماجدی هم آن را نپذیرفتند!

منبع:‌ روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس