کد خبر 920951
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
تیم پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت

تیم پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت برای کمک به آسیب دیدگان حادثه تلخ آتش سوزی دبستان «اسوه حسنه» زاهدان در بیمارستان «امام علی(ع)» این شهر مستقر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، دکتر طیب قدیمی معاون اجرایی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت به محض ورود به زاهدان با حضور در بخش سوختگی «کوثر» بیمارستان «امام علی(ع)» زاهدان ضمن بررسی روند درمان دانش آموزان مصدوم حادثه آتش سوزی مدرسه غیر دولتی «اسوه حسنه» زاهدان با خانواده های داغدار نیز دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید:

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان استعفا کرد

سومین دانش آموز حادثه دیده مدرسه زاهدان احیا شد

مریم یکی از حادثه دیدگان آتش‌سوزی زاهدان

معاون اجرایی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مراقبت های درمانی فعلی خوشبختانه مراقبت های استانداردی است که در بیمارستان های مجهز ویژه سوختگی کشور نیز به همین شکل ارائه می شود.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ما پیش آگهی دشوار سوختگی های تنفسی است و مصدومین این سانحه علاوه بر سوختگی های شدید پوستی، دچار سوختگی گسترده در بافت پوششی مخاط راه های هوائی هم هستند.

قدیمی با بیان اینکه خطر سوختگی های جلدی قابل پیش بینی تر از سوختگی های استنشاقی است، گفت: در حال حاضر نیاز به اقدام اضافی نیست و تمامی اقدامات مورد نیاز توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک همچنین ادامه داد: تیم درمانی حاضر در زاهدان متشکل از ۳ نفر فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراح عمومی، فوق تخصص مراقبت های ویژه، فوق تخصص کلیه اطفال، متخصص عفونی و پرستاران دوره دیده مراقبت سوختگی و سایر تخصص های لازم است.

وی که به نمایندگی از وزارت بهداشت در زاهدان حضور یافته است، ادامه داد: آماده ام تا هر خدمتی که از دستم بر می آید برای این مصدومان انجام دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس