کد خبر 920915
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
احمد سالک نایب رئیس فرهنگی مجلس شورای اسلام

نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره مسائل مطرح شده در جلسه نمایندگان مستعفی با معاون رئیس‌جمهور توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد سالک  درباره جلسه عصر امروز نمایندگان مستعفی استان اصفهان با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: هنوز نتیجه‌ای که مورد توجه باشد حاصل نشده اما در جلسه امروز صحبت‌های خوبی رد و بدل شد.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که تا روز شنبه موضوع جمع بندی شود، ما نیز منتظریم تا کیفیت این جمع بندی و حاصل خواسته‌های استعفاکنندگان در روز شنبه مشخص شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نوبخت معاون رئیس جمهور نتایج بررسی‌ها را اعلام می‌کند و منتظر هستیم تا ببینیم چگونه عمل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور +متن

وی با بیان اینکه یکی از نکات مطرح شده پیرامون وضعیت آب اصفهان، قرار دادن ردیف مشارکتی در بودجه بود، گفت: به این معنی که آورده دولت و آورده بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های تأمین آب شرب ۵ میلیون نفر جمعیت استان اصفهان درنظر گرفته شود.

سالک تصریح کرد: براساس این پیشنهاد باید آب شرب مورد نیاز جمعیت استان اصفهان در ۱۴ شهرستان تأمین شود که نکته قابل توجهی بود.

وی با بیان اینکه امروز بخش خصوصی نیز در این باره جلساتی داشت، گفت: در این راستا به سمت تنظیم قرارداد ردیف پیش رفتیم و احتمالاً مقداری به کار کارشناسی در این زمینه نیاز باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه امضا شده توسط نمایندگان مستعفی مبنی بر ایجاد ستاد احیای زاینده رود گفت: قرار شد رئیس مجلس در ارتباط با این نامه با رئیس جمهور صحبت کند و اگر در هیئت دولت یا جلسه سران تصویب شود ستاد احیای زاینده رود تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت منتظر هستیم تا نتایج اقداماتی که در این چند روز انجام شده مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس