کد خبر 920507
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کشف ۶ میلیاردی مواد محترقه در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از 2 میلیون و 600 هزار عدد مواد محترقه پر خطر در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق با دریافت خبری مبنی برای اینکه 2 نفر با همدستی یکدیگر اقدام به انبارکردن انواع مواد محترقه در جنوب پایتخت کرده‌اند، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

جزییات کشف تریاک در بار گوجه فرنگی +عکس

در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و این 2 نفر تعداد زیادی مواد محترقه پر خطر در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده‌اند.

پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی تیم عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر 2 متهم در یک عملیات ضربتی، 2 میلیون و 609 هزار و 761 عدد انواع مواد محترقه پر خطر را کشف کنند.

سردار ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی منتقل شدند، خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را 6 میلیارد ریال برآورده کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای پلیس ! ترقه هامون را جمع کرده ای ، لبخند هم می زنی ؟! حالا ما چهارشنبه سوری دلمان را به چی خوش کنیم ؟ مگر مشروب و مواد مخدر و اسلحه است که جمع می کنید ؟! اگر خیلی دلتان برای جان مردم می سوزد ، جاده های کشور را ایمن کنید که لحظه به لحظه داره کشته میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس