کد خبر 919635
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
مودریچ

نشریه‌ی اسپورتسکه نووستی در کرواسی برای اولین بار بعد از دریافت توپ طلای 2018 توسط لوکا مودریچ با این ستاره‌ی کروات مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده است.

به گزارش مشرق، مودریچ در گفتگو با اسپورتسکه نووستی در مورد مسائل مختلف صحبت کرده، از اتفاقاتی که در طول سال برای او افتاده گفته و از موفقیت‌های بزرگش در این سال میلادی و چالش‌هایی که در آینده در مقابل خواهد داشت سخن به میان آورده است. لوکا در این مصاحبه بدون پرده‌پوشی از دشوارترین و زیباترین لحظات دوران فوتبالی خود گفته و به جایزه‌ها، منتقدین و حمله‌ها و توهین‌هایی که در کرواسی تحمل کرده اشاره می‌کند. و از همه جالب‌تر صحبت‌هایی است که مودریچ در این مصاحبه برای اولین بار درباره‌ی کریستیانو رونالدو و مسی مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه‌گر نشریه‌ی کروات در سوالی از مودریچ می‌پرسد که بعد از 10 سال برتری بی چون و چرای مسی و رونالدو در جوایز توپ طلا، امسال که جایزه به تو تعلق گرفت هواداران این دو ناگهان، به صورت مستقیم و غیرمستقیم حملات شدیدی را علیه تو سازمان دادند و حتی خود این ستاره‌ها با عدم حضور در مراسم اهدای جوایز سعی کردند آن را کم‌اهمیت قلمداد کنند. نظرت در این باره چیست؟

مودریچ در پاسخ به این سوال گفت:" من نمی‌توانم بگویم که چرا بعضی‌ها تصمیم گرفتند چنین کاری بکنند. این انتخاب خود آنها است. چون از قرار معلوم این جوایز و افتخارات تنها زمانی ارزش دارد که به آنها تعلق بگیرد. ولی این حرکت در واقع بی‌احترامی به دیگر بازیکنان و حتی رای‌دهنده‌هایی است که در 10 سال گذشته به آنها رای داده‌اند. ولی باز هم تکرار می‌کنم هرکس هر طوری رفتار می‌کند که به نظر خودش درست می‌رسد و انتخاب همیشه با خود افراد است".

مصاحبه‌کننده به مودریچ می‌گوید علت این است که شکسته شدن اقتدار ده ساله برای آنها سخت بوده، هر چند باید این را بگوییم که لیونل مسی به تو رای داده بوده.

مودریچ در پاسخ می‌گوید:" ببینید، مساله به نظر من خیلی ساده است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو پدیده‌ای هستند که در ده سال گذشته متقدرانه در راس فوتبال دنیا ایستاده بودند و مهمترین عامل موفقیت‌شان کیفیت بالای فوتبال‌شان بوده. ولی ما درباره‌ی نمایش فوتبالیست‌ها در طول یک فصل صحبت می‌کنیم و از این گذشته در نتایج اعلام شده عوامل زیادی وجود دارد که روی نظر روزنامه‌نگاران تاثیر می‌گذارد. یعنی می‌خواهند بگویند که همه‌ی رای‌دهندگان اشتباه کرده‌اند؟ اگر نظرشان واقعاً این است، پس بهتر است تمام جوایز و رای‌گیری‌ها و مراسم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم و بگوییم تا زمانی که رونالدو و مسی بازی می‌کنند همه‌ی جوایز و افتخارات به تناوب به آنها تعلق بگیرد".

خبرنگار کروات در پایان از مودریچ درباره‌ی آینده‌اش در رئال مادرید می‌پرسد و مودریچ در پاسخ می‌گوید:" در حال حاضر از یک چیز مطمئن هستم و آن این است که دست‌کم تا پایان مدت قراردادم بازیکن رئال مادرید خواهم بود".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس