کاووس سید امامی

توماس کاپلان برای محقق کردن طرح «به زانو درآوردن ایران بدون حمله نظامی» از موسسه‌ای به ظاهر محیط زیستی به نام میراث پارسیان استفاده کرده است.

به گزارش مشرق؛ توماس کاپلان سرمایه گذار لابی صهیونیستی اتحاد علیه ایران هسته ای و تاسیس کننده موسسه محیط زیستی پنترا، معتقد است برای به زانو درآوردن ایران باید ابتدا یک راه غیر نظامی را در پیش گرفت. کاپلان از بهترین ابزاری که در اختیارش بوده استفاده کرده و آن هم  پشتیبانی از موسسه ای به ظاهر محیط زیستی به نام میراث پارسیان بوده است. موسسه ای که به بهانه حفاظت از محیط زیست در پهنه سرزمینی ایران به دنبال جاسوسی از اماکن نظامی و حساس بوده است.  

بیشتر بخوانید:

صهیونیست ضدایرانی، همکار سازمان محیط زیست جمهوری اسلامی ایران! +عکس

ترکیب تیم جاسوسی و شاه‌مهره‌ای که لب باز کرد/ اعترافات قطره‌چکانی کاووس سید امامی

سال گذشته و در چنین ایامی دادستان تهران از انهدام یک شبکه جاسوسی خبر داد که با پوشش محیط زیستی اقدام به جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده از مراکز حساس و ارسال آن به خارج از کشور کرده است. شبکه مذکور که توسط اطلاعات سپاه شناسایی و منهدم شده است تحت نظر اسرائیل و عوامل منطقه ای آن بوده است.

هرچند که وزرات اطلاعات در این خصوص نظر دیگری داشت این در حالی است که اخیراً دادستان تهران عنوان اتهامی ۴ نفر از اعضای این شبکه را افساد فی الارض معرفی کرد و دادستان کل کشور نیز  با تایید اتهام افساد فی الارض این عوامل، بر نفوذ و جاسوسی توسط اعضای این شبکه و برخورد جدی و قاطع در این خصوص تاکید کرد.  

بیشتر بخوانید:

سناتورزاده‌ فعال در اسراییل که مشاور ارشد سازمان محیط زیست شد +تصاویر و اسناد

متهمان امنیتی در پارک ملی توران به دنبال چه بودند؟+تصاویر

کانادا و جاسوسان محیط زیستی  

شبکه جاسوسی متصل به موساد که در سال گذشته توسط اطلاعات سپاه کشف و منهدم شد، روابط ویژه ای با عوامل منطقه ای و جهانی اسرائیل داشته است به طوری که در ابتدای سال ۱۳۹۷ و پس از اقدامات صورت گرفته توسط نهادهای امنیتی کشور، دولت کانادا و اتحادیه اروپا با وارد آورد فشار سیاسی بر ایران خواهان تغییر در وضعیت جاسوسان دستگیر شده در ایران شدند.

بیشتر بخوانید:

شاه‌مهره آمریکایی در تور سازمان اطلاعات سپاه

هم‌چنین دولت کانادا خواستار برداشته شدن حکم ممنوع الخروجی مریم ممبینی شهروند دو تابعیتی ایرانی -کاندایی بود، ممبینی که همسر کاووس سید امامی مدیرعامل موسسه میراث پارسیان و از عوامل اصلی شبکه که  در زندان دست به خودکشی زد، است.

یک وکیل کانادایی به نام اروین کاتلر پیگیر وضعیت مریم ممبینی و رفع ممنوع الخروجی وی از ایران می باشد.  ایرون کاتلر یک وکیل سرشناس یهودی است که ریاست سابق کنگره یهودیان و وزارت دادگستری را در کانادا  را برعهده داشته است.  

بیشتر بخوانید:

«جامعه شناس» میلیاردری که «جاسوس» بود/ آشنایی با پیشینه‌ی «کاووس سیدامامی» +تصاویر

کاتلر رابطه بسیار خوبی با سازمان مجاهدین خلق دارد و طبق گزارش های موجود در سال ۲۰۱۲ تلاش بسیاری برای خارج کردن گروهک جنایتکار منافقین از لیست سازمان های تروریستی انجام داده است. کاتلر در سال ۲۰۱۴ از مریم رجوی برای سخنرانی در پارلمان کانادا دعوت می کند. اروین کاتلر سابقه فعال نمودن پرونده های حقوق بشری علیه ایران را نیز بر عهده داشته است.
 
 


 اتحاد علیه ایران هسته ای، کاپلان و میراث پارسیان  

 از جمله بنیادهای صهونیستی که اروین کاتلر  در آن جا حضور دارد لابی ضد ایرانی به نام اتحاد علیه ایران هسته ای (UANI) است. 

اتحاد علیه ایران هسته ای یک سازمان ذی نفوذ و اثر گذار مستقر در نیویورک می باشد که برای  جلوگیری از دستیابی ایران به قدرت برتر در سطح جهانی تشکیل شده است. اکثر اعضای این مجموعه را، روسای سابق سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی و نمایندگان و وزرای کشورهای غربی تشکل می دهند.

بیشتر بخوانید:

با گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» بیشتر آشنا شوید

اتحاد علیه ایران هسته ای از طراحان اصلی تحریم های به اصطلاح فلج کننده بر ضد ایران می باشد. محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در شهریورماه ۱۳۹۲ و در روزهای آغازین مذاکرات هسته ای لابی اتحاد علیه ایران هسته ای را بزرگترین لابی فعال علیه ایران برمی شمارد.

سرمایه گذار اصلی این لابی قدرتمند شخصی به نام توماس کاپلان است. نکته حائز اهمیت آن است که توماس کاپلان علاوه بر حمایت از اتحاد علیه ایران هسته ای، موسس و سرمایه گذار  موسسه پنترا نیز هست. 

فعالیت های محیط زیستی  پنترا همانند اقدامات اتحاد علیه ایران هسته ای ارتباط زیادی با ایران دارد به طوری که پنترا علاوه بر همکاری و حمایت مالی از فعالیت های موسسه میراث پارسیان ارتباطات تنگاتنگی با شعبه آمریکایی این موسسه که توسط متهم مراد طاهباز در ایالات متحده  و به منظور انتقال پول و تجهیزات به ایران راه اندازی شده است را دارد. 

از اعضای موسسه میراث پارسیان آمریکا می توان به لوک هانتر مدیر پروژه های پنترا، اسکندر فیروز ریاست سازمان محیط زیست دوران پهلوی و غلامرضا گلسرخی رئیس دفتر اشرف اشاره کرد.   
 

لوک هانتر - طاهر قدیریان و امیر حسین خالقی

 
 توماس کاپلان سرمایه گذار "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" و موسس پنترا، صهیونیست ضد ایرانی که زمانی که خواهرزاده اش ناپدید شد، در مطبوعات کشورهای غربی از ارتباط میان او و وابستگی به سرویس های جاسوسی اسرائیل پرده برداشته شد، در مراسم دریافت نشان لژیون دونور از دولت فرانسه در  نیویورک و به تاریخ ۵ مارس۲۰۱۴ می گوید: 

«دوستی گفت روزی ممکن است فرزندان‌مان از ما بپرسند که نسل ما چه کرد زمانی که دانستیم مقاصد ایرانیان چیست، و [این شناخت سبب شد] من بخشی از چیزی بزرگ‌تر شوم. دانستن عاقبت کار دشوار است ولی این را می‌دانم که، هرچند [سازمان] "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" از خودش موشک‌های تاماهاوک و ناو هواپیمابر ندارد، [ولی] ما برای به زانو درآوردن ایران کاری کردیم بیشتر از کار هر گروه دیگر در بخش خصوصی و [بیشتر از کار] اغلب نهادهای عمومی [دولتی]».

صحبت های توماس کاپلان را باید جدی گرفت؛ چراکه وی برای محقق کردن طرح «به زانو درآوردن ایران بدون حمله نظامی» از بهترین ابزاری که در اختیارش بوده استفاده کرده و آن هم  استفاده از موسسه ای به ظاهر محیط زیستی به نام میراث پارسیان بوده است. موسسه ای که به بهانه حفاظت از محیط زیست در پهنه سرزمینی ایران به دنبال جاسوسی از اماکن نظامی و حساس بوده است.  

شراکت بن زاید و کاپلان

توماس کاپلان در راه اندازی موسسه پنترا یک شریک ویژه و نام آشنا از میان حکام عربی دارد. محمد بن زاید نایب الحکومه امارت و مرد شماره یک امارات متحده عربی که هدایت دستگاه های نظامی و اطلاعاتی امارت را نیز برعهده دارد از سرمایه گذاران اصلی موسسه پنترا می باشد. یکی از نزدیکان محمد بن زاید خانمی به نام رزان خلیفه مبارک است، او نماینده بن زاید و عضو هیئت مدیره موسسه پنترا نیز هست.

بیشتر بخوانید:

شریک محمد بن سلمان در محیط زیست ایران چه می‌کند؟+عکس

ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سید امامی +عکس

هم‌چنین رزان خلیفه مدیرعامل صندوق حفاظت از حیات وحش محمد بن زاید است. این صندوق توسط محمد بن زاید و با الگو گیری از موسسه پنترای توماس کاپلان تاسیس می شود و همانند پنترا و در قالب همکاری های مشترک محیط زیستی با موسسه میراث پارسیان در نقاط مختلف ایران اقدام به تعریف و فعالیت پروژه های مختلف می کند.  

تجهیزات فنی موسسه پنترا

ارتباطات موسسه بن زاید و پنترا بسیار درهم تنیده و پیچیده است به طوری که علاوه بر حضور مدیرعامل موسسه بن زاید در هییئت مدیره پنترا، مدیرعامل موسسه پنترا فردریک لائونای نیز در هیئت مدیره موسسه بن زاید عضو می باشد.  

البته محمد بن زاید یک ماموریت دیگر نیز برعهده دارد و آن هم ارتباط گیری و پشتیبانی از موسسات فعال در شرق ایران است. مراکزی که در مناطق شیعه نشین افغانستان تشکیل شده است و نکته جالب توجه آن که نیلوفر بیانی از متهمان امنیتی پرونده جاسوسی، از مشاوران ویژه این مراکز بوده است. یکی دیگر از اقدامات موسسات فعال در شرق ایران ارتباط گیری با شبکه بهائیان ایرانی بوده است.

نیلوفر بیانی

این حجم وسیع از ارتباطات و اقدامات صورت گرفته، موید فعالیت های مجرمانه و جاسوسی توسط اعضای شبکه مرتبط با آمریکا و اسرائیل در ایران می باشد که در  سایه غفلت و یا بی‌توجهی نهادهای متولی طی سالیان اخیر رخ داده است، از این رو انتظار می‌رود که نهادهای امنیتی و قضایی علاوه بر دقت  و پیش گیری از وقوع چنین اقداماتی که موجب آسیب های فراوان در حوزه امنیتی می‌گردد، برخورد قاطع و بدون اغماضی را با جاسوسان به دام افتاده و سایر اقدامات مشابه اینچنینی را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • العبد IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    67 6
    سلام؛ نقش آقای ح ظ مدیرکل اسبق محیط زیست استان سمنان و معاون فعلی اقای کلانتری در حمایت و پشتیبانی از این تیم و ...
    • من من IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      26 87
      یعنی خودتون واقعا نمیبینید چقدر نوشته هاتون بی ربطه :)) من موندم طرفدارات چطور چنین مطالب خنده دار و بیربطیو می خونن و چیزی نمی گن :))) اطلاعات نظامی اونم با دوربینهای محیط زیستی برد چند صد متر از فاصله چند کیلیومتری :)) مدرک جرم اینها توی یک مهمونی مشترک شرکت کردن :))
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      12 0
      من من نکن من من
    • به من من IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      22 2
      دوربینهای محیط زیستی همان دوربینهایی مجهز به تلسگوپ که از فاصله یک کیلومتری آرواره های یک تمساح هم را هم می تواند نشان دهد.
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      4 6
      دوربین محیط زیست با دوربین پیشرفته عکاسی فرق می کند . آرواره تمساح را با دوربین عکاسی دیگری عکس می کیرند
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    92 12
    متاسفانه امروز شاهد نفوذ عوامل سیا موساد ام ای سیکس و .. سایر سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه که دشمنان قسم خورده ما هستند در... می باشیم. اما به حول قوه الهی و به مدد حضرت صاحب الزمان مهدی اروحنا فداه دست همه آنها و سایر عوامل نفوذی (بهائیت) را از این انقلاب و مرز و بوم قطع خواهیم کرد.
    • افشین IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      30 3
      همه این بدبختی ها زیر سر خانم ابتکاره . تمام مجوزها و رفت و آمدها مطمئنا با دستور او بوده . کاش اطلاعات سپاه اینرو هم می گرفت و تخلیه اطلاعاتی می کرد . البته اینا توسط رئیس جمهور پشتیبانی می شوند و تا زمانی که معون رئیس جمهورند نمیشه بهشون دسترسی پیدا کرد و یا دستگیرن بشوند . خدا لعنتشون کند . فردا هم که عمر دولت سر اومد همه دسته جمعی فرار می کنن . فرزندانشون که قبلا رفتن .
    • فرهاد AE ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      7 1
      ان شاالله.... احسنت
    • AE ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      1 11
      چه میگویی نفهم بفهم
    • علی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      6 2
      واقعا دست برو بچه های اطلاعات سپاه درد نکند که بحق سربازان گمنام امام زمان هستند اما بنظر میاید که یک عده بشدت ناراحت و نگرانند از اینکه حق به حق دار برسد . فراموش نکنیم که حضرت امام در اردیبهشت سال1362 لقب "سربازان گمنام امام زمان عج" را به نیروهای اطلاعات سپاه در رابطه با کشف شبکه جاسوسی شوروی (در پوشش حزب باصطلاح قانونی توده) داده بودند .
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    45 95
    خوب بلدید بسازید!
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      41 19
      خوب بلدی زر بزنی در حالی که اربابتون خودش جاسوس بودن اینارو تأیید کرده...
    • محمد IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      17 19
      تو هم خوب بلدی پاچه بگیری مزدور
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      24 2
      برای من جالبه این جاسوسان خطرناک در این شرایط چقدر راحت عکسهای خانوادگی و سفرهای خصوصی و کاری و جاسوسی و دست جمعی و مستند به جرمشان دارند !!!! همه جاسوسها دور هم جمع شدند و یک هی دست جمعی آماده انداخته اند ؟!!!
    • میثم IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      3 6
      تو خوبی!!!
    • NL ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      30 8
      اشتباه نکن خوب بلدیم کار اطلاعاتی کنیم و هرچی جاسوس بی وطن هست رو به مردم بهتر معرفی کنیم
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      11 0
      شما خوش باش به کنسرت و استادیوم رفتن و حجاب خانوما...
  • ایرانی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    59 21
    اقا چرا بقیه اینها را اعدام نمیکنن و خانواده اینها باید از تمام خدمات دولتی و اجتماعی محروم بشن واینکه مشاغل دولتی هم به اینها در هیچ رده داده نشه
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      3 3
      پسر نوح خطا کرد تاوانش رو داد حالا شما به عنوان یه بیشعور انتظار داری حکومت عدل علی بیاد خانواده بیگناه نفرو از حقوق اجتماعی‌اش محروم کنه احمق همین مدل با ..... امثال شما برخورد کنن خوراک ترامپ و.. جور میشه
    • رضا یک ایرانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      1 0
      آخه احمق بیشعور تو که شناختی نداری حرف نزنی و خفه نشی نمی گن لالی
  • یک مخاطب IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    50 13
    خسته نباشید گزارش جالبی بود لطفا گزارشی هم از نفوذ در عرصۀ فرهنگی کشور تهیه بفرمایید
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    38 11
    این جک جونوره و شته باقالی ها دیگر کی هستند خدابا ما ملت شهید پرور ایران است و هر مکری که دارند به خودشان بر می گرداند همانونه که در قرن فرمود است : سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      3 8
      شما قبل از آیه خوندن، رای درست بده داداش جان
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    28 6
    آنقدر تلاش کنند خودشان و حامیان داخلیشان خدا با ماست تا جان از تن شان در آید سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
  • حسین PL ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    48 9
    رئیس موسسه اتحاد علیه ایران‌رئیس موسسه پنترا و طرح حمایت از یوزپلنگ ایرانی بوده اونوقت دولت نفهمیده کارشون جاسوسیه؟ دیگه از این تابلوتر؟ نفهمیدن که هیچی میان تکذیب هم میکنند!!! معنی این بسیار خطرناک هست وزیر اطلاعاتی که چنین مساله واضحی را نفهمیده باید برکنار یا استیضاح بش
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    21 4
    خدا با این ملت است و خودش سدی بین ما و انان قرار می دهد سوره یس آیه 9 آیه وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ ترجمه و پیش روى آنان حائل و سدّى و پشت سرشان نیز حائل و سدّى قرار دادیم، و به طور فراگیر آنان را پوشاندیم، پس هیچ چیز را نمى‏بینند. وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ
  • US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    1 11
    عیبی نداره .
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    45 15
    زود اعدامشون کنید تا انها را فراری ندادند و از مجلس کانادا سر در نیاوردند
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    26 10
    دست خوش اطلاعات سپاه ... شما حداقل جناحی نشید
  • اردبیلی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    28 2
    در بحث سنجش از دور ماهواره ای که عمتدا ارتش آمریکا براى جاسوسی از آن استفاده می کند، اگر طرف آمریکایی بتواند آزمایش های میدانی روی خاک منطقه مشکوک به پایگاه نظامی از اطراف آن انجام دهد مثل اندازه گیری رطوبت خاک، دمای خاک در طی 24 ساعت، مواد تشکیل دهنده خاک، می تواند با استفاده از سنجنده های خاص مثل گراویتی سنج، رادار و لیدار و دیگر سنجنده های پیشرفته از عمق زمین جمع آوری اطلاعات انجام دهد. حضور عوامل خارجی تحت نام حافظان محیط زیست بسیار خطرناک است. حتی در مواردی مشاهده شده که ژنتیک بعضی از گیاهان خاص ایرانی را به اسم یادگاری یا امثالهم دزدیده و در خارج از کشور تولید کرده ان.
  • ناشناس IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    42 10
    همشون رو باید اعدام کرد مخصوصا جاسوسهایی که از داخل عضو شدن
  • سید رضا IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    37 7
    بابا این دلسوزان محیط زیست ! کارشون رصد حیات وحش بود ! بعد یهویی ؛ جی پی اسشون عمدا خراب شد ! دیدن که حوالی مراکز نظامی دارن می پلکن !!!
  • DE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    31 3
    احتمالا بقیه هم بزودی توی زندان خودکشی میشن یا مننژیت میگیرن
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      5 3
      بعید نیست جاسوسانی هم وجود داشته باشند تا اگر اینها دستگیر شدند کار آنها را یکسره کنند تا عوامل اصلی داخلی لو نرن
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    26 3
    خدا لعنتشون کن
  • حسین IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    22 6
    واقعا عجیبه!!!! موضوع مهم اين است که گروهي که براي حفظ يک گونه ايراني تلاش مي کند و اقدامات آشکاري هم دارد و گزارشات فعاليت هاي آنها منتشر مي شود چگونه امکان پذير است که روي اطلاعات طبقه بندي شده در حوزه محيط زيست کار کرده و با بيگانگان ارتباط داشته باشند. این بخشی از افاضات اقای محمود صادقی هست که در صفحه ۴ روزنامه ایران در تاریخ ۹۶/۱۱/۲۳ منعکس شده است. راستی نکنه اینا هم.....
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    31 2
    صهیونیست هاوحامیان داخلی وخارجیشون کود ارگانیک انسانی وحیوانی بخورن که برای محیط زیست ضرر نداشته باشه!!!
  • رضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    15 4
    تشکروخسته نباشیدبه پاسداران گمنام امام زمان درسازمان اطلاعات سپاه.هرخارجی که اومدایران باهرقصدوکاری بایدتحت نظرقراربگیره.کوچکترین چیزهاروجدی بگیرین
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    12 20
    چقدرررررر ضر میزنی مشرق
    • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      3 0
      خیلی نقره داغ شدید که عواملتون لو رفته؟
  • DE ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    12 22
    همتون مریضید خیلی مریض این تئوریهای توطعه فقط در کشورهای دیکتاتوری دیده میشه
    • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      6 0
      هر کجا گیر می افتید عوامل داخلی و خارجیتون شروع میکنن به این اراجیف .مرد ناحسابی جاسوسا با مدرک گیر افتادن خودشونم اعتراف کردن اونوقت میگی توهم توطیه
    • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      3 0
      هر کجا گیر می افتید عوامل داخلی و خارجیتون شروع میکنن به این اراجیف .مرد ناحسابی جاسوسا با مدرک گیر افتادن خودشونم اعتراف کردن اونوقت میگی توهم توطیه
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      1 0
      بدبختی اینجاست که بعضی ها اگه مستقیم هم بلایی سرشون بیارن باز میگن توهم توطئه.خدایا کمی عقل لطفا
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    10 1
    جاسوسی بوده و هست باید هوشیار بود و قبل از اینکه دیگران برایمان تصمیم بگیرن خودمان آغازگر جنبش ها و ...باشیم البته فعلا که جناب روحانی در صدد وارد کردن مدیر خارجی هستن ‌خدا عاقبتمان را ختم بخیر کند.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    1 0
    خبرش بیات بود
  • ناشناس IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    13 7
    اطلاعات سپا ه کسانی رو گرفته که استکبار جهانی خوابشم نمیدید واز نظر بزرگان سواد رسانه ای هرجا دیدید که از هر چیزی بیش از حد تبلیغ میشه که قبلا اهمیتی نداشته باید شک کرد
  • CH ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    10 15
    مشکل شما ها اینه که خودتون را کاملا خیر و غیرخودتون را کاملا شر می دونید در حالیکه همه از همه کاراتون خبر دارند این بیچاره ها هم چیزی که نباید متوجه می شدند اتفاقی متوجه شده اند
  • پويا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    6 0
    يكي از مسائلي كه بايد مد نظر داشت ، اينكه اكثر كساني كه به عنوان جاسوس دستگير شده اند در چند سال اخير همه دو تابعيتي هستند ، تا بتوانند راحتتر از زير بار اتهام فرار كنند و از كشورهاي تابعه براي فرار از مجازات و فشار بر كشور استفاده كنند
  • MD ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    4 1
    لعنت به این جاسوس ها که همه جا نفوذ کردن، محیط زیست، دولت، مجلس، دستگاه قضا، ر...، حتی مشرق اصلا همه جاسوسن
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    6 9
    نویسنده بسیار احمق و مزدوری این مقاله رو نوشته
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      5 1
      مزدور امثال تو هستند وگرنه هر شخصی که این اسامی رو سرچ کنه به همین نتایج می رسه
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    7 0
    چرا مهره های کلیدی کابینه دولت فارغ التحصیل آمریکا یا انگلیس هستند یا فرزندانشان مقیم این کشورها آیا اینها از سوی این دولت ها در زمان تحصیل یا اقامت یا اشتغال بدون توقع حمایت میشوند!
  • هرمز IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    6 5
    آقا همه دانشگاهي ها و همه اونايي كه در حال تحقيق هستند جاسوسن و همشون رو بايد بگيرين و اعدام كنين ، اينا همشون عامل موساد هستن .ملت ايران فقط نياز به نوحه و روضه داره ....
    • مریم IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      0 4
      دقیقا. ملت فقط نیاز به روضه داره. دلسوزی برای محیط زیست و حیات وحش و طبیعت، مزخرفی بیش نیست و فعالاش «بااااااید» اعدام شن. اصلا چه معنی داره به جای توجه به اشرف مخلوقات به اینا توجه شه؟؟ بزنید همه چی رو نابود کنید و حالشو ببرید :)
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      1 1
      خودتو مسخره کن با این اراجیف نمی تونی ماستمالی کنی
  • فراست IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    8 1
    کاش مجلس طرحی را تاسیس میکرد که وزارت اطلاعات منحل و سازمان اطلاعات و امنیت کشور زیر نظر رهبری فعالیت میکرد تا دچار فراز و فرود جابجایی دولتها نشود و امکان نفوذ به صفر برسد ضمنآ در جریان جاسوسان محیط زیست خوب است اطلاعات سپاه که بار وظایف وزارت اطلاعات را هم به دوش میکشد از خانم ابتکار و آقای کلانتری غافل نشوند.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    4 5
    کلی از ارتباطات گفتی، ولی نگفتی چه جرمی اتفاق افتاده است. ارتباط داشتن با افراد ضد انقلاب که جرم نیست.
  • دریا US ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    2 4
    مطلب خنده داری بود به زور به هم ربط داده بودین دستتون درد نکنه خندیدیم خخخخخخ
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    5 2
    به فضل الهی این ضربه به شبکه جاسوسی آنقدر شدید و سخت بوده که دهان وطنفروشان و دشمنان خارجی ایران اسلامی کاملا" سرویس شده. خودشون هم فکر نمی کردند که با اداهای محیط زیستی، کسی بهشون شک کنه. اما اینها هنوز آشخورند. صید قیمتی بوده وگرنه کاووس خودش را نمی کشت.
  • رضا یک ایرانی IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    2 4
    برای تهیه کننده این گزارش به شدت متاسفم اوج نفهمی و حماقت و حرف مفت را در این گزارش می توان دید.
  • محیط بان IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    3 1
    سلام چرا کسی پیگیر نقش مدیران محیط زیستی دخیل در این پرونده نیست مدیرانی که مدام درگیر زدو بند با این آقایان و تورهای شکار خارجی بودند شکارچی های خارجی که به اسم شکارچی به ایران میایند ولی اکثرا افسران نخبه ای هستند که اسما بازنشسته شده اند و در خدمت سرویس هاس جاسوسی غربی هستند و آقای ظ معاون سازمان و ف د معاون وقت محیط طبیعی سازمان و س م از معاونین زمان خانم ابتکار که جملگی از افراد نزدیک به سید کاووس سید امامی و مراد طاقباز بودند بهتر ست سپاه دنبال شاه مهر های درون بدنه دولت بگردد چون این اقایان با ساپورت و حمایت این مدیران کلان آزادانه در مناطق کمپ میزدند و فعالیت میکردند درود بر فرزندان خدوم ایران در سپاه
  • محیط بان IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    3 2
    سلام خوب است سپاه ورودی به بحث تنش های انتقال آب و نقش کاوه مدنی معاون کلانتری در پروژه ایجاد تنش قومی و استانی به بهانه تنش آب در کشور داشته باشد
  • افتخار AU ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    1 0
    خود کشی سید امامی و پیشینه اشخاص متصل به صهیونیستها استره شده در این متن و عکسهای این متن کافی است که شخص با بصیرت در جاسوسی این مفسدان شک نکند. مضافا به اینکه سید امامی چندباره به فلسطین اشغالی نیز سفر کرده. دستگاه قضا می‌یابد فورا خانم ابتکار را دستگیر و محاکمه کند در غیر این صورت خون شهیدان عزیز هدر خواهد رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس