مستند سیاه‌ دنباله دار

به راستی متولیان سینمای کشور چه نقشی در اشاعه تولید چنین آثار مجعولی و طرح آن در فضای فرهنگی کشور دارند؟

به گزارش مشرق، به راستی متولیان برگزاری جشنواره با انتخاب و اکران آثاری همچون مستند ضعیف «سیاهِ دنباله‌دار» در بخش مسابقه ملی قرار است چه پیام و مفهومی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی یادآور شوند؟! در چهارمین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، مستند «سیاه دنباله‌دار» به نمایش در آمد.

مستندی که اکران آن این پرسش را مطرح می کند که به راستی متولیان برگزاری جشنواره با انتخاب و اکران چنین آثاری در بخش مسابقه ملی قرار است چه پیام و مفهومی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی یادآور شوند!؟

بیشتر بخوانید:

اعلام کاندیداهای جشنواره سینما حقیقت با یک لیست پرحاشیه

آیا قرار است این مستند ضعیف، زن بدبخت ۱۳۵۸ را در زیر چادر مشکی با کلیشه های دستمالی شده فیلم های ضد اسلامی غربی همچون پخش صدای الله اکبر اذان و ... به یاد فلاکتش بیاندازد و یا آنکه به دختر ۱۵ ساله اثر یادآور شود که چادر برایش محدودیت آورده و برای آنکه چشمش همچون نسل گذشته از حدقه در نیاید، می بایست مسیر دیگری را پیموده و سبک زندگی دیگری را برگزیند!؟

به راستی متولیان سینمای کشور چه نقشی در اشاعه تولید چنین آثار مجعولی و طرح آن در فضای فرهنگی کشور دارند؟

منبع: سینما پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    10 1
    هر وقت یه تعداد مدیر و تصمیم گیر سینمایی گذاشتند بالای سر کارهای مهم که هم دانش داشتند هم هدفشون کسب نام و شهرت و محبوبیت و این صحبتها نبود بیان شکایت کنند از این وضعیت. متاسفانه اون جاهایی که پول دستشون هست پر هستند از ادعا و در عین حال انگیزه های متفرقه اگر نگیم کثیف. نیاز به نیروهای متخصصی هست که دنبال این نباشند که جایزه بگیرند.
  • محمد میرزا IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    10 2
    سلام هر دم از این باغ بری می رسد. تادو نیم سال همین آش است و همین کاسه
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    12 2
    روزگاره خوشه حالا . همه چی قبضه اصلاح طلبان فاسد آمریکاییه و این فرقه ضاله در آینده نزدیک کشف حجاب که جای خودش ، فیلمهای مستهجن هم بطور رسمی در سینماها اکران میکنه . بعد ما هنوز داریم اینجا کامنت میذاریم اخ پیف !
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    15 2
    اين جوري كه توى ايران، حجاب رو توسري خور كردن و چوب تحقير هيچ جاي دنيا نكردن! چرا؟ آيا تجربه تلخي دارن؟ افسرده اند؟ چرا اسيب شناسي نمى شوند؟ اين همه تخريب بي سابقه است، حتي زمان شاه چادر يك قدر و منزلتي داشت!
  • سید IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    13 9
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    6 12
    اره برادر من درسته خود شما اصول گرا البته بالا بالايي ها هم مي خواين زن بگيرين مي رين زن مد روز و خيلي خوشگل مي گيرين غير اينه؟
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    9 2
    حتما تابعیت کانادا رو میخوان. شما که می خواهبد لخت باشید چرا نمی رید اروپا و آمربکا. ار خجالتتون در میایند.
  • طهورا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام.مطالعه کتاب "نظام حقوق زن در اسلام" و "فلسفه حجاب" نوشته اقای مرتضی مطهری رو اصلا از دست ندهید. واقعا ارزش مطالعه کردن رو داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس