کد خبر 919180
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
اصلاح طلبان

امروز که یکی از این آلت دست‌های دشمن با حضور در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران شده کیفیت برخورد مدنی درخواستی خانم مولاوردی به وضوح عیان شده است.

به گزارش مشرق، زنی که سال گذشته طی فراخوان از سوی ضد انقلاب خارج‌نشین اقدام به کشف حجاب کرده بود، با حضور در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران شد و با این اقدام خود سرنخ اصلی پروژه حجاب اختیاری را مشخص ساخت، از سوی دیگر آنان که امروز در خارج از کشور لباس براندازان را پوشیده‌اند دیروز در ایران ادعای اصلاح‌طلبی داشتند و این همه نشان می‌دهد که سرنخ مدعیان اصلاحات به براندازان می‌رسد.

در ماه‌های گذشته در راستای مقابله با ارزش‌های اسلامی و ملی مردم ایران، عده‌ای معدود که به عیان از خارج خط گرفته بودند پروژه کشف حجاب در اماکن عمومی را پیگیری کرده و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و ارزش‌های دینی و ملی با برخی از این افراد برخورد کرد، برخورد با افرادی که کشف حجاب کرده بودند برخوردی شرعی، قانونی و در چارچوب اخلاق اسلامی بود ولی مدعیان اصلاحات به دفاع از زنان خیابانی پرداخته و در این میان برخی مسئولین دولتی نیز با نهایت تاسف خود را در جبهه هتاکان به ارزش‌های دینی تعریف کردند.

بیشتر بخوانید:

«شاپرکِ حجاریان» خواستار تحریم بیشتر مردم ایران شد

حجاریان و پروژه جدید اصلاحات!

اعلام «جنگ» علیه نظام با رونمایی از «پروژه اصلاحات»

تاجزاده: خیلی از حرف‌های ما و براندازها یکی است


در این میان برخی نیز مباحث انحرافی به اصطلاح روشنفکرانه مبنی بر آزادی حجاب و یا تعبیر مخالف آن «حجاب اجباری» را مطرح و درباره آن قلم فرسایی کردند بی‌آنکه به این واقعیت ‌اشاره و فکر کنند که حجاب ضروری دین بوده و انکار آن به عنوان انکار ضروری دین حکم سنگینی دارد.
حجاب اسلامی را حکومت و حاکمیت اجباری نکرده بلکه خداوند متعال حکم صریح رعایت پوشش اسلامی را مقرر و نظام دینی موظف به اجرایی کردن این حکم الهی در سطح جامعه است که اگر این نبود چه فرقی با «جمهوری اسلامی» و یا یک حکومت سکولار و یا لائیک غربی بود؟!
ماله کشی یک مسئول که دروغ بودن آن آشکار شد!


در شرایطی که تعدادی از دختران خیابانی اقدام به کشف حجاب کرده و نیروی انتظامی با این افراد برخورد و آنان را تسلیم مراجع قضایی کرده بود مولاوردی که در آن برهه دستیار حقوق شهروندی روحانی بود در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اعلام اینکه با برخورد با زنان خیابانی موافق نیست اظهار داشت این افراد از خارج خط نگرفته‌اند!


درحالی‌که برخی از این افراد بازداشتی با حزب مشارکت و برخی سفارتخانه‌های خارجی و گروهک‌های ضدانقلاب در ارتباط بودند و از سوی رسانه‌های ضدانقلاب حمایت می‌شدند، مولاوردی به خبرآنلاین گفت: من با برخورد قهری موافق نیستم. مخصوصا که این افراد در مصاحبه‌هایشان گفته‌اند این حرکت سازماندهی شده یا خط گرفته از خارج نبود و یک تصمیم فردی است!


وی با بیان اینکه اگر در سمت دولتی نبودم قطعا صریح‌تر از این اظهارنظر می‌کردم، اما در شرایط فعلی هرآنچه بگویم نظر شخصی من تلقی نمی‌شود بلکه به دولت الصاق خواهد شد گفته بود: من شخصا برخورد قهری با دختران خیابان انقلاب را نمی‌پسندم چراکه برخورد باید متناسب با جرم باشد و ما متاسفانه چنین چیزی را نمی‌بینیم... همان طور که ‌اشاره کردم مشخص شده این دختران بنابر اعتقاد شخصی چنین کاری را می‌کنند و خط‌گیری و جهت‌گیری خاصی از خارج کشور ندارند و حرکتی سازمان‌دهی شده نیست. این دختران اعتراض مدنی کرده‌اند و برخورد نیز باید مدنی باشد نه قهری و سلبی.


امروز که یکی از این آلت دست‌های دشمن با حضور در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران شده کیفیت برخورد مدنی درخواستی خانم مولاوردی به وضوح عیان شده است و از سوی دیگر آن ادعا که این دختران هیچ ارتباطی با خارج نداشته و خط حرکتی آنان از سوی دشمنان تعریف نشده بود نیز خلاف درآمده است.


مجلس، دولت و شهرداری؛ هتاکان تنها نبودند!


به دنبال کشف حجاب چند مهره خیابانی، علاوه‌بر مولاوردی که تمام قد وارد میدان شده بود عده‌ای در نهادهای رسمی به حمایت از آنان پرداخته و بهانه‌های حقوق بشری را مطرح ساخته و «حجاب اختیاری» را مطرح کردند!


پروانه سلحشوری نماینده عضو فراکسیون امید که در سال‌های گذشته بارها موضوع حجاب اختیاری و...را مطرح کرده بود فروردین ماه سال جاری در حمایت از این پروژه به نیروی انتظامی حمله کرده و گفت: موضوع برخورد گشت ارشاد با زن جوان را پیگیری می‌کنم!


علاوه‌بر اظهار نظر سلحشوری 9 تن از نمایندگان مجلس نیز با ارسال نامه به وزیر کشور از وی خواسته‌اند با ماموران پلیسی که به آن زن بی‌حجاب تذکر داده بودند برخورد شود!


معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز به حمایت از فرد هتاک پرداخته و از وزیر کشور خواست که این مسئله را پیگیری کند!


ابتکار گفت: « در مکالمه تلفنی که با وزیر کشور داشتم، دکتر رحمانی فضلی در جریان موضوع قرار گرفته و دستور رسیدگی را داده بودند. ساعتی بعد نیز خبر دستور وزیر کشور در مورد روشن شدن موضوع... اطلاع‌رسانی شد.منتظر رسیدگی کامل هستم.»


دبیر علمی جشنواره ادبی و دولتی جلال آل احمد نیز که با حکم وزیر ارشاد دارای سمت شد در صفحه شخصی خود در حمایت از زنان خیابانی نوشت: «به چهره و لباس این دختران که نگاه می‌کنم هیچ کدامشان از آن بزک کرده‌های تن‌نما نیستند. این‌ها چهره‌های مصمم برای گرفتن حقی هستند که نمی‌شود انکارش کرد!» جالب‌تر اینکه کسی در بخش نظرات، از وی پرسیده است؛ اگر بزک کرده باشند مگر ایرادی دارد؟ وی نوشته بود: «نه خیر چه ایرادی دارد!»


 از سوی دیگر بعد از آنکه یک کاریکاتوریست ضد نظام تصویری از دختران کشف حجاب‌کننده را با نماد بالابودن یک دستشان به تصویر کشید و بعد از کشف حجاب علنی در برخی از مناطق تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران همزمان با عید نوروز در حمایت از کشف حجاب دختران خیابان تصویر دختران کشف حجاب کرده را روی تخم مرغ‌های عیدی در مناطق مختلف تهران به نمایش در آورد!


پاکت پول برای یک دختر خیابانی


البته این تنها مسئولین دولتی، برخی نماینده‌ها و شهرداری نبودند که در حمایت از هتاکان به ارزش‌های دینی وارد میدان شدند، اسفند ماه سال گذشته دادگاه یکی از دختران کشف حجاب‌کننده برگزار شد که پس از آن وی در صفحه مجازی خود نوشت؛ زهرا رهنورد (همسر میرحسین موسوی یکی از سران فتنه) پاکتی را به عنوان هدیه برای او فرستاده که حاوی چک‌پول‌های پنجاه هزار تومانی است، او تصویر پاکت و محتویاتش را نیز منتشر کرد.


جالب اینکه این دختر در توئیتی اعلام کرده بود که ژیلا بنی یعقوب واسطه رساندن این پاکت پول به وی می‌باشد و جالب‌تر اینکه بنی یعقوب یکی از فعالان فتنه 88 بوده است!


این خود ارتباط عیان فتنه‌گران با هتاکان به ارزش‌های اسلامی را نشان می‌دهد و مشخص می‌سازد که سرنخ پروژه حجاب اختیاری و کشف حجاب به فتنه گران و از سوی دیگر به براندازان می‌رسد.


یک مدعی اصلاحات هم حجاب را کنار گذاشت!


نمونه‌های فراوانی می‌توان مثال زد که نشان‌دهنده ارتباط پروژه استعماری حجاب اختیاری با براندازان خارج‌نشین است، فروردین ماه سال جاری فاطمه حقیقت‌جو از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم که مدت‌هاست به آمریکا رفته، مدعی شد که به حجاب اسلامی ملتزم بوده اما در دفاع از حامیان کشف حجاب آن را کنار می‌گذارد!


وی نوشت: «در حمایت از حق انتخاب زنان و در محکومیت هرگونه خشونت و زندان علیه زنانی که مخالف حجاب اجباری هستند که با نافرمانی مدنی و تحمل هزینه‌های سنگین درصدد رساندن صدای خود به مردم و مسئولان کشور هستند، روسری از سر خود برمی‌دارم. من مسلمانم و از سال 1384 که به آمریکا مهاجرت کرده‌ام به انتخاب شخصی خودم با روسری در محل کارم، میهمانی‌ها و گردهمایی‌ها حاضر شده‌ام، اما همواره مخالف اجبار حجاب می‌باشم.»


وی توضیح نداد این چگونه مسلمانی‌ای است با بهانه و بی‌بهانه می‌شود زیر پا گذاشت؟! البته اخبار و قرائن متعدد حاکی از آن بود که نامبرده از مدت‌ها درصدد کنار گذاشتن حجاب و درآمدن در سلک و سبک زندگی دیگر شبه‌اصلاح‌طلبان متواری (کنار گذاشتن احکام اسلامی) است. و از این جهت خواسته روغن ریخته را خرج ژست‌های آزادی‌مآبانه کند.


پیش از این عده زیادی از عناصر منافق و معاند متظاهر به اصلاح‌طلبی، پس از فرار از کشور نقاب از چهره برداشته و تظاهر به لاقیدی نسبت به احکام اسلامی ازجمله حجاب کرده بودند ، برخی از این عناصر فراری حتی لیوان شراب در دست، به دهن‌کجی به کتیبه‌های منقش به نام مبارک امام حسین(ع) پرداختند.


سرنخ مدعیان اصلاحات به براندازان می‌رسد


در بیست سال گذشته بسیاری از مدعیان اصلاحات از کشور متواری شده و از زمانی که پایشان به خارج از کشور رسید ادعای اصلاح‌طلبی را به کناری گذاشته و برانداز شدند، افرادی نیز که قصد خروج از کشور و پناهندگی داشتند توسط همین مدعیان اصلاحات در روزنامه‌های زنجیره‌ای به خوبی مورد حمایت قرار گرفته و به عنوان یک شخصیت معرفی شدند تا وقتی که پایشان به بیرون از مرزها رسید توانستند اربابانی که باید برایشان دم تکان دهند پیدا کنند و انجام وظیفه نمایند!


از این افراد بسیار می‌توان مثال زد، اکبر گنجی، محسن سازگارا، محسن کدیور، یوسفی ‌اشکوری و ...که در دوره اصلاحات نویسنده روزنامه‌های زنجیره‌ای بوده یا مسئولیت داشتند و دم از ضرورت اصلاحات در چارچوب نظام می‌زدند ولی وقتی که پایشان به خارج از کشور رسید برانداز شدند و همین افراد توسط دیگر مدعیان اصلاحاتی که هنوز در داخل کشور هستند مورد حمایت قرار گرفته و به اربابان خارجی جهت حمایت درست و حسابی معرفی شدند!


علی‌اصغر رمضان‌پور که سردبیری خبر تلویزیون ضدایرانی «ایران اینترنشنال» را بر عهده‌ دارد در دولت اصلاحات معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و رئیس‌نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.


از این افراد زیاد می‌توان نمونه آورد و مثال زد، در سال‌های گذشته نیز تعداد زیادی از فعالان سیاسی مدعی اصلاحات که در خارج از کشور به سر می‌برند طی نامه‌هایی از رئیس‌جمهور سابق و فعلی آمریکا خواسته بودند که تحریم‌های ایران را تشدید کرده و بر میزان آنها بیفزایند!


این همه نشان می‌دهد که بدنه اصلی براندازان و تحریم طلبان امروز، اصلاح‌طلبان دیروز هستند، آنان روزگاری که در کشور حضور داشتند مدعی اصلاحات و حرکت در چارچوب نظام بودند ولی وقتی پایشان را به خارج از ایران گذاشتند هدف اصلی خود را نشان داده و از براندازی سخن گفتند.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    0 2
    تحریم که چیزی نیست باید اعدامتون کنند.
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    36 7
    بالاخره لیبرال اصلاحات چهره واقعی خودرا اشکار کرد
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    35 5
    خاک بر سر اصلاح طلبان که نان ایران را میخورند ودر رکاب منافقین نسخه تحریم برای ملت ایران می پیچند
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    26 6
    کشف حجاب چه اقدامی فردی باشد چه اقدامی سازماندهی شده که البته سازماندهی شده است مجازاتی دارد که باید اعمال شود اینگونه رفتارها محاربه با خداست و مجازات آنهم باید اعمال شود
  • سید IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    31 11
    فقط یک نتیجه! اصلاح طلبان تهوع آورند!
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    1 1
    برای حجاب نداشتن هیچ گونه مجازاتی در قرآن ذکر نشده و پیامبر هم هیچ کسی را به جرم بی حجابی مجازات نکرده....تازه طبق قوانین اسلام حجاب برای کنیز واجب نیست!!!! شما خودتونم از اسلام چیزی نمیدونید ...تو قوانینش موندید
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    17 0
    بدبختا فكر مى كنند با بي حجاب شدن بدبختي هاشون تمام ميشه يا يك چيزى توش هست نمى دونند خبري نيست كه نيست!
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 1
    اصولگرایان بدتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس