کد خبر 919077
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
وینفرد شفر

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد: تا زمانی که تلویزیون و صدا و سیما روند خود را اصلاح نکنند، از صحبت با شبکه‌های تلویزیونی امتناع می‌کنیم.

به گزارش مشرق، در ابتدای نشست خبری، شفر پشت میکروفون‌های صدا و سیما ننشست و محمد زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل اینکه صدا و  سیما نام استقلال ایران را استقلال تهران ذکر کرد و این رفتار دو بار تکرار شد، ما تا زمانی که این روند اصلاح نشود، ازگفت‌وگو با شبکه‌های تلویزیون امتناع خواهیم کرد و این سیاستی است که باشگاه درنظر گرفته است. 

وی افزود:‌ در اساسنامه باشگاه استقلال آمده نام این باشگاه استقلال ایران است اما صدا و سیما یکبار در شبکه خبر و پس از آن در شبکه ۳ سیما بار دیگر نام استقلال را استقلال تهران ذکر کرد و تا این روند اصلاح نشود، از صحبت با شبکه‌های تلویزیونی معذوریم.

بیشتر بخوانید:

شفر: مثل رئال باشیم!

برخی از خبرنگاران گزارشگران صدا و سیما در مورد این مسئله گلایه‌مند شدند و می‌گفتند آن مطلب مربوط به لیگ قهرمانان آسیا بوده و اکنون مسابقات لیگ برتر است نباید این دو مسئله را به هم ربط داد.

و یک خبرنگار دیگر هم مدعی شد که ای‌اف‌سی نام استقلال را استقلال تهران منتشر کرده است که زرندی در واکنش به این مسئله گفت: اگر چنین مطلبی در سایت ای‌اف‌سی منتشر شده، به آن هم اعتراض خواهیم کرد، همانطور که به توئیتر فیفا پیش از این اعتراض کردیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 0
    اگر چنین مطلبی در سایت ای‌اف‌سی منتشر شده، به آن هم اعتراض خواهیم کرد، همانطور که به توئیتر فیفا پیش از این اعتراض کردیم!!!!!!!فیفا و ای اف سی بیکار نبودن که جام در جام و جام باشگاه ها رو کنار گذاشتن و سهمیه های اونها رو با هم ادغام کردن و لیگ قهرمانان رو با عنوان پرایمری با این همه تیم و شش ماه زمان تشکیل دادن دوره تورنمنت ها به میزبانی یک کشور تمام شده...سه تیمی هم که استثنا شدن برای همیشه استثنا نشدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس