کد خبر 919042
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
مهدی ترابی

تیم فوتبال سایپا با درخشش مهدی ترابی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم صنعت نفت در آبادان بگذرد تا به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش مشرق، در این بازی مهدی ترابی با دو گلی که زد آمادگی بالای خودش را نشان داد و حالا این بازیکن تنها یک بازی دیگر در اختیار باشگاه سایپا خواهد بود و بعد از آن به دلیل قراردادی که در ابتدای فصل با پرسپولیس امضا کرده بود به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد تا از نیم‌فصل دوم برای تیم پرسپولیس به میدان برود. ترابی ازجمله بازیکنان جوانی است که هم برانکو و هم هواداران پرسپولیس امید زیادی به او برای درخشش با پیراهن قرمز دارند و به نظر می‌رسد او یکی از بازیکنان اصلی برانکو در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشد. در ادامه گفت‌وگو با این بازیکن را درخصوص شرایط این روزهای خودش، سایپا و پرسپولیس می‌خوانید.

 


دقیقا از چه زمانی به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شوی؟

روز جمعه آخرین بازی‌ام را برای سایپا انجام خواهم داد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید روز شنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوم. البته این در حالی است که هماهنگی‌ها انجام شود و در صورتی که این اتفاق رخ بدهد از روز شنبه به تمرینات پرسپولیس می‌آیم.

مدت قرارداد تو با پرسپولیس دقیقا چند سال است؟

قرارداد من با پرسپولیس یک فصل‌ونیم است اما این قرارداد قابلیت تمدید شدن دارد و این مساله بستگی به وضعیت همکاری دو طرف خواهد داشت. امیدوارم بتوانم سال‌ها در پرسپولیس بازی کنم تا مربیان و هواداران را از خودم راضی نگه دارم.

در پرسپولیس چه شماره‌ای را به تن خواهی کرد؟

این مسائل برایم مهم نیست اما فکر می‌کنم با صحبت‌هایی که انجام دادیم شماره ۹ را به تن خواهم کرد.

از وضعیتت در سایپا بگو. نیم‌فصل اول چطور بود؟

در ابتدای فصل کمی شرایط برایم سخت بود چراکه برخی اتفاقات مثل داستان تراکتورسازی به وجود آمد که این مساله ذهنیت من را خراب کرده بود اما در حال حاضر می‌توانم بگویم شرایط خوبی دارم و همه فکر و ذکرم بازی‌های سایپاست که البته روز جمعه آخرین بازی را انجام خواهم داد و بعد از آن به پرسپولیس اضافه خواهم شد.

به نظر می‌رسد با آمادگی کامل به پرسپولیس اضافه خواهی شد؟

خوشبختانه همین‌طور است. بعد از 6 سالی که در سایپا هستم فکر می‌کنم این روزها در آماده‌ترین وضعیت قرار دارم و مطمئنا همان‌طور که تا الان برای سایپا بازی کردم از این به بعد هم برای تیم جدیدم بازی خواهم کرد. البته همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که پیراهن تیمم را که به تن می‌کنم با همه توان به زمین می‌روم و کم نمی‌گذارم و خدا را شاکرم که با همه توان برای سایپا در این سال‌ها بازی کرده‌ام و کم نگذاشته‌ام.

برای حضور در یک فضای جدید و پرتنش مثل پرسپولیس آماده هستی؟

خودم را خیلی وقت است که برای حضور در پرسپولیس آماده می‌کنم. من به دنبال یک تجربه و چالش بزرگ در زندگی بودم و خوشحالم که با همه وجود پرسپولیس را انتخاب کردم. می‌دانم وارد تیمی خواهم شد که از دوران کودکی رویای حضور در آن را داشتم و مطمئنا از روزی که پیراهن این تیم به تنم برود همه فکر و تلاشم موفقیت پرسپولیس خواهد بود.

شنیده می‌شود قرار است در پرسپولیس به‌عنوان مهاجم بازی کنی و حتما می‌دانی که پست بسیار سختی در انتظارت خواهد بود چون انتظار از مهاجمان پرسپولیس بالا است.

در این‌باره هیچ صحبتی تاکنون با من نشده، خودم هم با آقای برانکو و سایر مربیان پرسپولیس حرف نزده‌ام، به همین دلیل نمی‌دانم قرار است در چه پستی به میدان بروم اما اینها همه حرف است. شک نکنید آقای برانکو در هر پستی من را به زمین بفرستد آنجا بازی می‌کنم و اصلا برایم مهم نیست چه پستی در نظر گرفته می‌شود. من باید آنقدر خوب کار کنم تا مربیان و هواداران پرسپولیس را از خودم راضی نگه دارم. می‌دانم کار سختی است اما من با تلاش و تمرین می‌خواهم روزهای خوبی را برای پرسپولیس بسازم.

تا چند وقت دیگر جام ملت‌های آسیا هم در پیش خواهد بود و احتمالا تو یکی از ملی‌پوشان ایران در این مسابقات هستی.

هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینیم که آقای کی‌روش چه نفراتی را با خود به امارات خواهد بود.

ارزیابی‌ات از حضور تیم ملی در این رقابت‌ها چیست؟

مطمئنا انتظارات از تیم ملی بالا است چراکه ما بهترین تیم آسیا هستیم و در جام‌جهانی هم عملکرد خوبی داشتیم که خیلی‌ها ما را بابت آن تحسین کردند. مطمئنا تیم‌ملی نیاز به حمایت کامل و ویژه‌ای دارد تا بتواند در این رقابت‌ها موفق باشد.

آیا تیم ملی در آسیا قهرمان می‌شود؟

چرا نشویم؟ هدف همه ما قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیاست. البته رقبای بسیار سختی داریم اما با حمایت کامل و توکل بر خدا به دنبال این هستیم تا در امارات جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس