کد خبر 919012
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
ابطال 15 هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان/مهلت ثبت نام فقط تا 24 آذر ماه

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه فقط تا روزشنبه ۲۴ آذرماه برای ثبت نام کارت سوخت المثنی مهلت وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۵ هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان ابطال شده است.

به گزارش مشرق، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ثبت‌نام ۹۴۰ هزار متقاضی کارت سوخت به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌ها و ۱۷۰ هزار متقاضی کارت سوخت به صورت حضوری، گفت: براساس تصمیم قبلی متقاضیان کارت سوخت فقط تا روز شنبه ۲۴ آذر ماه فرصت دارند، تا تقاضای خود را مبنی بر صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند. 

بیشتر بخوانید:

سهمیه بنزین پول نقد می‎شود

وی ادامه داد: تا امروز هیچ تصمیمی مبنی بر تمدید این مهلت گرفته نشده است؛ بنابراین از متقاضیان درخواست می‌شود، هرچه سریع‌تر درخواست خود را ثبت کنند. 

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به جزئیات ابطال کارت سوخت گفت: تاکنون ۱۵ هزار کارت سوخت در استان سیستان و بلوچستان ابطال شده است.

وی ادامه داد: ۸ هزار کارت سوخت مهاجر به سیستان و بلوچستان نیز بود که از سایر استان‌ها به این استان مهاجرت کرده بودند، نیز ابطال شد. 

اسماعیلی با اشاره به اینکه بیشتری میزان قاچاق بنزین از استان سیستان و بلوچستان صورت می‌گرفت، گفت: بر این اساس ما کارت‌هایی را که به این استان مهاجرت کرده بودند، شناسایی و آنها را ابطال کردیم. 

وی با اشاره به مواردی مانند حذف کارت سوخت در جایگاه‌های مرزی گفت: بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد، زیرا اگر کارت سوخت از جایگاه حذف شود، می‌تواند مشکلاتی را برای مسافران و یا کسانی که احیانا کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، مشکل ایجاد شود، مخصوصا در ا ستان سیستان و بلوچستان که هم اکنون سوخت‌گیری در آن استان از طریق کارت سوخت شخصی انجام می‌شود. 

اسماعیلی با اشاره به مواردی که به نقل از وی در گذشته منتقل شده بود، گفت: من اعلام کرده‌ بودم ۵.۵ میلیون نفر از سایت ثبت‌نام کارت سوخت بازدید کرده‌اند و این گونه نیست که ۵.۵ میلیون نفر متقاضی برای دریافت کارت سوخت وجود داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس