کد خبر 918798
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
صوت/ سرنوشت آمدنیوزها و «مرجفون» در کلام آیت الله جوادی آملی

گروه استان‌ها ـ مرجع تقلید شیعیان گفت: عده‌ای موش‌صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار با فرمانده انتظامی قم، اظهار داشت: ما نگران مرزهای کشور هستیم چراکه این‌همه کشفیات مواد مخدر نشان‌دهنده این است که این مواد از مرزها وارد کشور می‌شوند که کشف آن‌ها برای پلیس هم زحمت بسیار دارد و هم هزینه‌بردار است.

وی افزود: پلیس به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی ورود مواد مخدر به کشور را بگیرد و ضرورت دارد که سایر نیروهای مسلح در این مقوله به نیروی انتظامی کمک کنند و از تجهیزات و فناوری‌های روز برای حفظ امنیت مرزها بهره ببرند.

بیشتر بخوانید:

محتکرین و ذخیره‌کنندگان سکه در قیامت چه ظاهری دارند؟

انتقاد آیت‌الله جوادی‌آملی از روحیه حیوانی احتکار کنندگان

درخواست آیت الله جوادی از سازمان تبلیغات

استاد برجسته حوزه علمیه اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به‌سوی اعتیاد کشانده می‌شوند و این در حالی است که عده‌ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز می‌باشند.

وی همچنین از سیستم پولی و مالی بانک‌ها انتقاد کرد و بیان داشت: معاملات ربوی تأثیری در پیشرفت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین کسب روزی حلال ندارد.

آیت‌الله جوادی آملی بر ایجاد اشتغال و تولید در کشور تأکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق می‌کند و از گرفتار شدن در دام آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • مجید IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    25 18
    با سلام. خدا را شکر که ایت الله املی در میان ما حضور دارند.این مرد خدا تا جایی که می تواند راه وخط زندگی را به همه نشان می دهد .خدا کند که بتوانم به صحبت هایش عمل کنم.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    15 0
    ما به اینهمه کارمند مفت خورم نیازی نداریم,هی استخدام میکنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس