کد خبر 91813
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴

مادر شهید مصطفی احمدی روشن در مراسم تشییع پیکر فرزندش با بیان اینکه تا مصطفی‌ها در ایران هستند به کشور آسیبی نمی‌رسد، خطاب به عاملان این ترور گفت: تا زمانی که ملت ایران انتقام خون مصطفی را بگیرند، بدانید که خواب آرام نخواهید داشت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مادر شهید مصطفی احمدی روشن امروز (جمعه) در مراسم تشییع پیکر فرزندش که پس از اقامه نماز جمعه تهران در حال برگزاری است، طی سخنانی با قدردانی از کسانی که در این مراسم شرکت کرده‌اند، گفت: مصطفی اهل هیچ گروه و جریانی نبود و تنها پیرو خط مقام معظم رهبری بود.

وی با تشکر از پیام مقام معظم رهبری که باعث تسلی خاطر این خانواده شهید شد، اظهار داشت: از خدا می‌خواهم که این هدیه را از ما قبول کند.

مادر شهید روشن ادامه داد: مصطفی پیرو خط امام (ره)، رهبری و به دنبال منافع کشور بود و تا مصطفی‌ها در کشور ما هستند به این کشور آسیبی نمی‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عاملان این جنایت، گفت: آنها بدانند که خواب آرام نخواهند داشت تا ملت ایران انتقام خون مصطفی‌ را بگیرند.

این مراسم با حضور پرشور مردم تهران و برخی از مقامات کشورمان از جمله آیت‌الله کاشانی، آیت‌الله جنتی، ائمه نماز جمعه تهران، فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین سردار میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال برگزاری است.

قرار است پیکر شهید احمدی روشن در امامزاده علی اکبر چیذر به خاک سپرده شود.

به گزارش خبرنگار فارس، حاضران در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر تروریسم و انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، خواستار مقابله جدی سازمان ملل و سازمان‌های مدافع حقوق بشر با عاملان این اقدام تروریستی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس