کد خبر 917602
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
هواشناسی نمایه

کارشناس هواشناسی :­ سامانه بارشی فردا کشور را ترک می کند­ و از­ روز دوشنبه به علت سکون هوا احتمال انباشت آلاینده ها وجود دارد.

به گزارش مشرق، خانم معصومه احمدی افزود: امروز سامانه بارشی در بخش هایی از غرب و شمال غرب و سواحل شمالی ارتفاعات البرز و شمال شرق به فعالیت خودش ادامه می دهد.
وی گفت: در بخش هایی از آذربایجان های غربی و شرقی ، زنجان، کردستان ، کرمانشاه و­ بخش هایی از استان قزوین، نواحی شمال استان های ساحلی ­ دریای خزر ، گیلان ، مازندران و استان گلستان و حتی خراسان شمالی شاهد بارش باران و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.
بیشتر بخوانید:
کارشناس هواشناسی افزود: شدت بارندگی که باعث آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه ها می شود در بخش هایی از کردستان، کرمانشاه­ و به ویژه نواحی جنوبی و­ غربی آذربایجان غربی است و در شمال شرق در بخش هایی از استان گلستان و خراسان شمالی آبگرفتگی پیش­ بینی­ شده است­ که ­­در ارتفاعات نیز این بارش ها همراه با برف خواهد بود.
وی گفت: فردا یکشنبه از شدت فعالیت این سامانه بارشی کاسته می شود و عمدتا در بخش های شمالی و شمال شرق بارندگی خواهیم داشت که در نهایت از مرزهای شمال شرق کشور خارج خواهد شد.
احمدی افزود: در این مدت درسایر نواحی کشور پدیده خاصی پیش بینی­ نمی کنیم و وزش باد مهم ترین پدیده در بخش های مرکزی و همین طور تهران خواهد بود و ممکن است با خروج سامانه بارشی از روز دوشنبه به دلیل سکون هوا شاهد انباشت آلاینده ها باشیم.
وی گفت: امروز آسمان تهران صاف همراه با وزش باد­ است و دما در گرم ترین زمان به 15 درجه می رسد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس