کد خبر 917600
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
سوریه

سرمربی آلمانی تیم ملی سوریه عقیده دارد تیم تحت هدایت او شگفتی‌ساز جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال سوریه یکی از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیاست. این تیم که در آستانه حضور در جام جهانی روسیه نیز بود، با برند اشتانگه آلمانی به توافق رسید تا این مربی در جام ملت‌ها روی نیمکت سوری‌ها بنشیند.

بیشتر بخوانید:

اشتانگه درباره حضور سوریه در جام ملت‌های آسیا گفت: بازیکنان سوری نیاز به مربی ندارند. نمی‌توانید به آنها اعتماد به نفس بدهید. اعتماد به نفس با کسب نتیجه، بستن قراردادهای مالی خوب و حضور در تیم‌های بزرگ حادث می‌شود. در سه سال گذشته بازیکنان خوب سوری به تیم‌های بزرگ در غرب آسیا رفتند و بازی می‌کنند و این خیلی به شرایط تیم کمک کرده است.

سوریه هیچ‌گاه از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نتوانسته صعود کند و این بار با حضور بازیکنانی چون عمر السومه امیدوار است در امارات نتایج خوبی به دست بیاورد.

سرمربی آلمانی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌گویم که سوریه قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد ولی به صعود از گروه فکر می‌کنیم. گروه سختی داریم. استرالیا را در گروهمان داریم و دو داربی برابر فلسطین و اردن خواهیم داشت. اردوهای خوبی داشتیم و من مطمئن هستم تیم شگفتی‌سازی در این دوره خواهیم شد و نتایج خوبی خواهیم گرفت. ما با عملکرد خوب در جام ملت‌ها می‌خواهیم مردم سوریه را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس