کد خبر 916640
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
زیدان

لوکا مودریچ توانست به سلطه 10 ساله رونالدو و مسی پایان دهد و توپ طلای 2018 را از آن خود کند.

به گزارش مشرق، مراسم توپ طلای 2018 دیشب (دوشنبه) برگزار شد و جایزه توپ طلا 2018 به لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید رسید.

مودریچ اعلام کرد که در ژانویه 2016، زیدان سرمربی سابق رئال مادرید پیش بینی کسب این جایزه را برای او کرده بود.

بیشتر بخوانید:

مودریچ مرد سال فوتبال جهان ؛مسی پنجم شد!/ام باپه برنده جایزه کوپا ۲۰۱۸+تصاویر

مودریچ در این زمینه به فرانس فوتبال گفت:

آن موقع، لحظه خاصی نبود. او به من گفت که می توانم این جایزه را ببرم. هنگامی که تمام جوایز فردی امسال را بردم و در لیست 30 نفره توپ طلا قرار گرفتم، سخن او را باور کردم. اما یک مورد را هیچ وقت فراموش نمی کنم. زمانی که زیدان در ژانویه 2016، سرمربی رئال مادرید شد، یک روز بعد من را به اتاقش فراخواند و به من گفت که چگونه من را به عنوان بازیکن تیم می بیند و چه انتظاراتی از من دارد. او به من گفت که بازیکن مهمی برای او هستم و مهم تر از این، من را بازیکنی می بیند که می تواند برنده توپ طلا باشد. هنگامی که فردی مانند زیدان با آن شخصیت و گذشته، این جمله را به شما می گوید، اعتماد به نفس تان زیاد می شود.

مودریچ در ادامه افزود:

من از او تشکر کردم و به عنوان بازیکن، احترام گذاشتم. زیدان مرا بازیکنی مشابه خودش می دید، آرام و کمی خجالتی. او از من انتظار داشت که بیشتر در زمین، خود را نشان بدهم و عنصر کلیدی تیم باشم، در زمانی که ما حقیقتا خوب بازی می کردیم. آن کلمات از طرف زیدان به من کمک کرد تا در بازی خودم، پیشرفت کنم. حتی با شنیدن آن جملات، آن را باور نکردم.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس