آلگری

سرمربی تیم یوونتوس از مقامات فوتبال ایتالیا درخواست کرد که یکی از هواداران رقیب این هفته تیمش در سری A را دستگیر کنند.

به گزارش مشرق، در جریان بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و فیورنتینا در فلورانس که با پیروزی 3 بر صفر بانوی پیر خاتمه یافت، یکی از هواداران تیم میزبان به اسطوره فقید یوونتوس گائتانو شیرئا و دیگر هواداران جان باخته حادثه مرگبار استادیوم هیسل توهین کردند که این حرکت آنها خشم ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر را در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا با درخشش رونالدو

آنها روی دیوار نزدیک به یکی از گیت‌های ورودی ورزشگاه آرتمیو فرانکی که مخصوص هواداران تیم میزبان است، جملاتی توهین آمیز را درباره شیرئا و قربانیان حادثه هیسل نوشتند که به محض رویت شدن توسط مسئولان باشگاه فیورنتینا، افرادی مسئول پوشاندن آن جملات شدند.

آندره‌آ دلا واله رئیس باشگاه فیورنتینا در این باره گفت: باشگاه فیورنتینا قویاً بی‌احترامی صورت گرفته به کاپیتان سابق یوونتوس گائتانو شیرئا و قربانیان هیسل را محکوم می‌کند.

شیرئا یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا بود که سال 1982 قهرمان جام جهانی شد اما او 7 سال پس از آن اتفاق در یک حادثه رانندگی در لهستان - جایی که برای انجام مأموریت استعدادیابی برای باشگاه یوونتوس سفر کرده بود - جان خود را از دست داد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس درباره اهانت هواداران فیورنتینا گفت: اینجا بحث تمدن و احترام قائل شدن مطرح است. این حرکت دیگر ربطی به حمایت یک گروه از هواداران از یک تیم یا افرادی خاص نیست. هر کسی که چنین جملاتی را نوشته است، باید دستگیر شود. اگر چنین چیزهایی ادامه پیدا کند و راه حلی برای آن پیدا نشود، الگوی بدی شکل می‌گیرد.

یوونتوس از دیرباز برای هواداران فیورنتینا یکی از منفورترین رقبا بوده است هرچند حرکت ارزشمند فصل گذشته تعدادی از اعضای بیانکونری از جمله ماسیمیلیانو آلگری، جان لوئیجی بوفون و جورجو کیه‌لینی و میرالم پیانیچ برای شرکت در مراسم تدفین داویده آستوری کاپیتان فقید بنفش‌پوشان فلورانس تا حدودی از شدت کینه آنها نسبت به بانوی پیر کاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس