کد خبر 915955
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
یوونتوس

آمادگی بدنی بالا و انگیزه زیاد دو فاکتور اصلی موفقیت یوونتوس از نظر آلگری در فصل جاری بوده است.

به گزارش مشرق، یوونتوس به درخشش خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ادامه داد. بیانکونری در هفته چهاردهم مهمان فیورنتینا بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا به یکه‌تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی گفت: اصلا بازی آسانی نبود. در بعضی از دقایق بازی خوب نبودیم. با  این حال سه امتیاز را به دست آوردیم. بازی کردن در فلورانس بسیار سخت است و نتیجه آن تا به صدا درآمدن سوت پایان بازی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا با درخشش رونالدو

سرمربی یووه در ادامه‌ صحبت‌های خود اظهار کرد:  یوونتوس به خاطر شخصیت بازیکنان خود به پیروزی می‌رسد و حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. بازیکنان ما از نظر انگیزشی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و آمادگی بدنی آنها هم بسیار خوب است. چنین توانایی‌هایی باعث می‌شود حریفان، برابر ما تسلیم شوند. خوشحالم که بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده‌اند که در هر نقطه از زمین حضور داشته باشند.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۴۰ امتیاز به یکه‌تازی خود در جدول رده بندی ادامه داد. یوونتوس از ۱۴ بازی خود در فصل جاری توانتسه ۱۳ پیروزی و تنها یک تساوی کسب کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس