کد خبر 915550
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان با انتشار فایلی ویدئویی، به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه تجاوز به لبنان هشدار داد و متذکر شد که اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد.

به گزارش مشرق به نقل از لبنان 24، حزب‌الله لبنان، با انتشار فایلی ویدئویی، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

حزب‌الله در این فایل ویدئویی یک دقیقه و 13 ثانیه، که با عنوان« أیها الصهاینة... إن تجرأتم ستندمون»( ای صهیونیست‌ها... اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد» به زبان عبری منتشر کرده، تصاویری ماهواره‌ای از اهداف نظامی در عمق اراضی اشغالی را به نمایش گذاشته است..

بیشتر بخوانید:

اسرائیل مدعی حمله به پایگاه‎های ایران و حزب الله در سوریه شد

در این فایل ویدئویی همچنین بخش‌هایی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله آورده شده که به صهیونیست‌ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داده و گفته است: «به هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی قطعا پاسخ خواهیم داد.»

طبق این گزارش، در این فایل ویدئویی، تصاویر هوایی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و چند پایگاه نظامی اسرائیلی در کنار صحنه‌هایی از مبارزان و تجهیزات موشکی حزب‌الله به نمایش در آمده است.

کانال 10 تلویزیون اسرائیل نیز با بازنشر این فایل ویدئویی، گزارش داد که پایگاه‌های نظامی اسرائیل به عنوان اهداف حزب‌الله در حمله احتمالی مشخص شده است.

ساعاتی بعد از انتشار این فایل از سوی واحد اطلاع‌رسانی جنگ وابسته به حزب‌الله، فعالان در فضای مجازی نیز این فایل ویدئویی را بازنشر داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    4 4
    الله اکبر. درود بر رزمندگان مقاومت اسلامی در سراسر دنیا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس