کد خبر 915472
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
علی دایی

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به مشکلات تیمش اذعان و تأکید کرد که باید بدون بهانه دنبال رفع کاستی‌های خود باشند.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم. ما می‌توانستیم نیمه اول را بهتر به پایان برسانیم، اما در نیمه دوم حریف بهتر از ما بود. متأسفانه دو بازی است در نیمه دوم بد بازی می‌کنیم، اما در همین وضعیت می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و اگر این اتفاق می‌افتاد خیال‌مان راحت می‌شد، اما وقتی در دو قدمی توپ را به گل تبدیل نمی‌کنیم، آخرش همین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست پدیده صدرنشین شد/ توقف سایپا و ادامه بحران پیکان +فیلم و جدول

وی افزود: من هنوز هم باور نمی‌کنم چطور آن توپ از دو قدمی تبدیل به گل نشد. باید اقرار کنم در نیمه دوم استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد. الان هم باید بنشینیم و ایرادات‌مان را برطرف کنیم، چون هفته بعد یک بازی مهم در جام حذفی در آبادان داریم. سعی می‌کنیم تیم‌مان را برای آن مسابقه جمع‌وجور کنیم. متأسفانه چند بازی است بچه‌ها روی روند بدی قرار دارند و مصدومیت‌ها هم دست ما را بسته است. این زمین خراب هم پدر ما را درآورده است. از باشگاه خواسته‌ایم زمین بازی‌مان را عوض کند. بازهم همه این‌ها دلیل نمی‌شود ما مقابل استقلال خوزستان یک نیمه را کامل از دست بدهیم. مطمئناً ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: شما نگاه کنید امروز در نیمکت ذخیره ما به جز یک بازیکن، سایر بازیکنان همه زیر 21 و 23 سال بودند. در هر صورت داشته‌های ما این است و باید با این‌ها بازی کنیم. این هفته هم بازی سختی در جام حذفی در آبادان و سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط وقف دهیم تا در نیم‌فصل تیم‌مان را تقویت کنیم. ما حتماً در فصل نقل‌وانتقالات دو یا سه بازیکن می‌خواهیم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

علی دایی در مورد اینکه تیم‌های صنعتی در این فصل خریدهای گرانقیمت زیادی داشته‌اند، اما وضعیت سایپا این‌طور نبوده است، عنوان کرد: همان‌طور که گفتید به غیر از تیم‌های صنعتی و دو یا سه تیم بالای جدول، ما به لحاظ امکانات جزو تیم‌های انتهای جدول هستیم. ما زمین تمرینی داریم و مدیرعامل قبلی کارخانه قول داده بود تا آن را درست کند، اما این کار را نکرد. مشکلات زیادی داریم، ولی این شرایط را قبول کردیم و باید با آن کار کنیم. دنبال بهانه نیستم، باید خودمان را درست کنیم، چون جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا برای ما مهم است و برای این‌ مسابقات باید خودمان را ترمیم کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که او توانسته سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای تیم سایپا کسب کند، اما از سوی مسئولان این باشگاه حمایت نمی‌شود، گفت: من نمی‌توانم راجع به این مسائل اظهارنظر کنم. بودجه‌ای که ما امسال داشتیم از سال قبل هم کمتر بود. اینها همه دست ما را می‌بندد، اما با همه اینها ما نباید الان در زمین خودمان مقابل استقلال خوزستان مساوی کنیم، این یک توهین است برای ما، آن هم وقتی در زمین خودمان یک بر صفر از حریف پیش هستیم، ولی در نیمه دوم هم چیز برعکس شد. بچه‌های ما توانایی‌های زیادی دارند، اما خودشان را باور ندارند. اگر آن توپ از دو قدمی تبدیل به گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. ما باید این باور را به وجود بیاوریم و این وظیفه ماست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس