ایرلاین

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: همکاری های ایران و قطر در حوزه صنعت هوایی و تعامل ایرلاین ها در شرایط کنونی تحریمی، می تواند بخشی از مشکلات ما در حوزه های مختلف صنعت هوایی را برطرف کند.

به گزارش مشرق، سیداحسن علوی با مثبت ارزیابی کردن روند همکاری های ایران با برخی از کشورهای منطقه ای در حوزه صنعت هواپیمایی، اظهار کرد:‌ امروز به دلیل اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، بسیاری از ایرلاین ها پروازهای خود به مقصد ایران را متوقف کرده اند که این مسئله ضرر هنگفتی را به آنها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید:

پروازهای ایرانی همچنان درگیر با معضل سوخت

شرط روسیه برای فروش سوخو به ایران


وی افزود: اخیرا مدیران ایرلاین‌های قطری اعلام کرده اند که بر خلاف تحریم های آمریکا، حجم پروازهای خود به ایران را افزایش می دهند که این نشان دهنده حسن نیت مقامات این کشور در گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی است. همکاری های ایران و قطر در حوزه صنعت هوایی و تعامل ایرلاین ها در شرایط کنونی تحریمی، می تواند بخشی از مشکلات ما در حوزه های مختلف صنعت هوایی را برطرف کند.

وی با بیان این‌که امروز یکی از مشکلات ایرلاین های ما مشکل تأمین سوخت هواپیماهای مسافربری است که این رابطه با تمهیدات لازم صورت گیرد، افزود: صنعت هوایی کشور نیاز برنامه ریزی کلان است، در غیر این صورت در آینده ای نزدیک این صنعت برای ادامه فعالیت دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    هیچ کشوری برای خروج اتباعش از کشور پولی بنام خروجی نمیگیره الا نوابغ اقتصادی که در دولت ایران جا خوش کردند و باعث شدند بسیاری از ایرانیان ساکن خارج از آمدن به کشور منصرف و یا کمتر برگردند و باین ترتیب از انتقال صدها هزار دلار به کشور جلوگیری شد و همچنین رجیستری تلفن شخصی ایرانیان خارج از کشور که باید این پولهای زور را به این مدیران نابغه پرداخت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس