کد خبر 915249
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
ریال و دلار - نمایه

در آغاز معاملات امروز بازار ارز تهران (۱۰:۵۰ صبح)، نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برای خرید ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و برای فروش ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان است.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات امروز پنجشنبه ۸ آذرماه، نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برای خرید ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و برای فروش ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان است.

بیشتر بخوانید:

قیمت بنزین در دوراهی مردم و تورم/ فرمان قیمت خودرو دست کیست؟/ روحانی اشتباه بانک مرکزی را با شوخی پذیرفت/ امیدی به کاهش قیمت‌ها نیست/ تاملی برنقدهای رئیس‌جمهور به اقتصاددانان

جهانگیری بسته صادرات غیرنفتی را ابلاغ کرد

صادرات گاز ایران به عراق متوقف شد

همچنین هر یورو برای خرید ۱۲ هزار و ۶۳۹ تومان و برای فروش ۱۲ هزار ۶۹۶ تومان نرخ‌گذاری شده است.

پیش‌بینی‌ها حکایت از کاهش بیشتر نرخ ارز در روزهای پیش رو دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    92 2
    چطوری همه چی گرون میشه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
      0 0
      چون که گرونی و ارزونی کالاهای داخلی ربطی به دلار نداره بزرگوار بستگی داره به عرضه و تقاضا منتهی توی ایران همه چی رو به دلار ربط می دن برای سودجویی برای مثال قیمت گوجه بالا رفته چون صادراتش آزاد شده قیمت لوازم خانگی بالا رفته چون وارداتش کم شده و...
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
      0 0
      عزیز جان بازاری دیگه به تبع بازار ارزه اونم نه بلافاصله ؛ این وسط اونقدر سواستفاده کننده وجود داره مثلا تو این فروشنده ها که حد نداره طرف میگه کی به کیه؛ تو حالت عادیش که قیمت دلار اینطور درهم برهم نبود میکشیدن رو جنساشون الان که دیگه واویلا شده؛ شما اصلا تا حالا برای خانواده ات رفتی خرید تا ببینی معمولا فروشنده ها چطور آدمهایی هستند؟! استان تا استان شهر تا شهر متفاوته آدم خوب، آدم بد؛ ولی آدم منصف کم گیر میاد اینو مطمین باش! حالا خودت قضاوت کن کی قراره قیمت جنسا بیاد پایین! منظورم از جنس ها هم که معلومه ! محصولات پتروشیمی رو نمی گما! باید دلار یه چند وقت ثابت بمونه تا اینا قیمتاشونو کم کنن یا اینکه ناظرای بازار کاری کنن که تو این قسمت زهی خیال باطل پس برای پایین اومدن اینقدر مسخره نیست که درینگ که زنگ دلار خورد بیاد پایین فقط موقع رفتن بلدن ببرن بالا و برای پایین اومدن خودکشی می کنن که پایین نیارن؛ تازه اگه نزنه به سرشونو دوباره قیمت ارز این دولت بکشش بالا!!!!!
    • reza IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
      0 0
      دلار وقتی بالا میره معیاری برای قیمت کالاها به حساب میاد و همه فروشندگان کالاها از عمده فروشان تا خرده فروشان آنلاین با دلار کار می کنند و قیمت ها را در لحظه قیمت گذاری می کنند اما وقتی دلار پایین میاد هیچ فروشنده ای معیار دلار را در نظر نمی گیره این نشان میده که متاسفانه مشکل از نهادهای نظارتی و سازمان های بازرسی می باشد آقایان بازرس فقط بلدند خوب صحبت کنند و آمار الکی از خودشان در کنند و منتظرند یکی زنگ بزنه یک روز هم وقتش را در اختیار اینها قرار بده تا اگه وقت شد بیان و نظری بدهند که گرون فروشی بوده یا نبوده.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
      0 0
      خباثت خود مردم یا این که سطح برخی اقلام مصرفی به دلار 10 هزار تومان نرسیده.
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
      0 0
      سال حمایت از کارخانه داران ایرانیه
  • رعباس IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    بنظر می رسد دولت پولهای سرگردان مردم را جمع آوری فرمود . مردم مرگ را دیدند و همه راضی از پایین امدن دلار به سقف 11 هزار تومان ( تب شدید ) . شکرگزار اینهمه عنایت ! و یادمان رفته دلار 3 هزار تومان بود .
  • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    انشالله دلار به مرز 4000 تومان برسد
  • US ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    دلار باید بیاد زیر 10 هزار تومان و در حد همون 9000 تومان تثبیت بشه. بعد یه برخورد قهرآمیز اساسی با گرانفروشی بشه. اگر دولت بخواد، کاری نداره. کافی هست یه سامانه شکایت مردمی راه اندازی بشه که واقعاً پیگیری کنند. هر کسی گرانفروشی می کرد بازرس بره، اگر تائید شد همونجا مغازه رو پلمب کنند، اجناس رو توقیف کنند و صورتجلسه کنند بره دادگاه ویژه برای همین کار.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه قیمت دلار در حال پایین اومدنه پس چرا قیمت اجناس همچنان بالا ست
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    چه فایده ؟ همه چیز که گرانه و روز به روز هم داره گرانتر میشه
  • بهروز IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام ادب احترام چطوری دلار داره پایین میاد گوجه میشه 9هزارتومن چطور دلار پایین میاد ماست 8تومنی میشه 12هزار500تومن دلار پایین میاد لباسشویی ساخت داخل از دومیلیون رسیده به6 میلیون والله دیگه بیشترازاین دردمردم بیشتر نکنید 80الی90درصد مردم نه دلاری دیدن نه توخونشون هست این پایین اومدنهادلار بدرد20درصدملت میاد چرادولت تدبیر امید اب معدنی نوشابه ماست گوجه خیار رابه برجام وصل کرده که قشرکارمندان سطح پایین کارگرها بازنشسته ها توان خرید ندارند نمیدونم دولت محترم قیمت تخم مرغ رو به دلار میفروشن والله من دومیلیون حقوق گرفتم که تمام شد تازه دوتا بدهیمو ندادم دیروز ازدوستم 100تومن پول قرض کردم امروز8اذر تا سربرج چه غلطی بکنم والله دنبال این هستم کلیه خودمو بفروشم تا ابروی چندین ساله خودمو حفظ کنم نمیدونم چرا روحانی تمامی مشکلات داخلی رو به امریکا وصل کرده استعفا بدید عذرخواهی بخوره به سرتون ملت دیگه بیشترازاین کشش ندارند
  • AE ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    هر وقت شد چهار هزار تومن ،قیمت ها هم مثل پارسال شد
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    اما کالاها ارزان نمی‌شوند . شما بگویید فرمان اقتصاد مملکت دست کیست ؟
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا هیچ صرافی فروشنده نیست چرا نرخ ارز مسافرتی بالاتره
  • هادی منا نرفته IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    همیشه در امر گرانفروشی متقلبین بودن که اجناسشون از قیمت واقعی اندکی پایین تر بود با یان شعار که کمتر سود می کنیم بیشتر بفروشیم. این شیادها کفه ترازو را با سرب درست کرده بودن که هر وزن واقعی دوبرابر نشون می داد ولی خریدار فقط چهره اروم و خوب فروشنده را نگاه می کرد(اعتماد کرده بود) و حالا برای تراز شدن واقعی قیمتها متقلبین داخلی اندک اندک (خاک را با گندم قاطی کردن) نرخ هارو یم برن بالا و ما تاثیری نمی بینیم و نخواهیم دید.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    نرخ ارز بالای 3700 تومان تخلفی است که دولت از قانون کرده و خسارتی است که به ملت تحمیل گردیده ,لذا دلار باید به 3700 تومان تعدیل گردد...
  • مرتضی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    مردی منتشر کن مشرق، دلیل سقوط هر روزه دلار فقط یک چیز می تواند باشد و آن دستعوری بودن افزایش و کاهش قیمتش باشه چرا؟ تحریم ها رفع شده دلار میاد کشور جنسا چرا هر روز گرون میشه حقوق من چرا اضافه نمیشه خودرو مگه دولتی و انحصار نیست؟ چرا قیمتش در حال پرواز هست!!
  • مهدی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    از کجا بخریم
  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    پس چرا قیمتها پایین نمیآن ،پوشک بچه ،نوار بهداشتی و...
  • هاشم BE ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    یک معما؛ خبرهای این هفته حاکی از گرانتر شدن قیمت های لبنیات ؛ مرغ ؛ تخم مرغ و خودرو های تولید داخل بود. در حالیکه قیمت ارز سیر نزولی دارد؟؟؟
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    تو البرز ۱۰۹۵۰ هم بود.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    نرخ ارز هم که پایین بیاد اجناس نه تنها ارزون نمیشه که هیچ بلکه روز به روز گرون تر می شه . خدا مسببینش را به عذاب دردناک دچار کنه هم در دنیا و هم در آخرت
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    1 0
    بابا ول کنید تو رو قران عراق و سوریه و افغانستان با اون همه درگیری و جنگ و بدون اقتصاد ارزش پولشون از ما بیشتره . خدا،شهدا ، رهبری،علم،نیروی جوان ،طلا ،معادن، نفت، کشاورزی و...سرمایه ماست . اگه این همه زجر کشیدن ملت از بی عرضه گی دولت و مجلس نیست پس چیه . چند تا مسئول جهادی و انقلابی بیارین و ملت رو نجات بدین. خاک بر سر سرمایه دارهایی که فقط به فکر چپاول ملت هستند. کسانی که به این دولت رای دادن تحویل بگیرند
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    تلویزون اعلام کرد 10.600 مشرق میزنه 11 تومن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس