کد خبر 915247
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
ژاوی گابی الحاجی گرو

پیشکسوت استقلال معتقد است چند دستگی در بین اعضای باشگاه به این تیم آسیب زده است.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص پیروزی استقلال برابر هم نام اهوازی خود اظهارداشت: با توجه به وقفه‌ای که افتاده بود، استقلال توانست به یک هماهنگی نسبی دست پیدا کند. درست است شرایط استقلال خوزستان خوب نبود، اما تیم ما توانست کمی به بازی سرعت بدهد. موضوعی که دو ماه پیش گفتم، بعد این مدت در بازی شب گذشته شفر گفت که اگر بخواهیم سرعت تیمی بالا رود باید تک ضرب بازی کنیم.

وی افزود: در خط هافبک خلاقیت، سرعت و جنگندگی نداریم و این مشکلات باید رفع شود. علاوه بر خرید بازیکنی در این پست، استقلال باید در خط حمله هم یک مهاجم تمام کننده به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

می‌خواهند زیر پای شفر را خالی کنند

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد الحاجی گرو گفت: گرو بازیکن بدی نیست، اما این بازیکن نیاز استقلال نیست. این بازیکن استارت‌های خوبی می‌زند، اما اینکه فکر کنیم مثل تیام بتواند توپ‌ها را گل کند نیست. این بازیکن نمی‌تواند مشکل استقلال را حل کند و تیم نیاز به یک مهاجم تمام کننده و گلزن دارد.

همدانی در ادامه گفت: استقلال در گروه سختی از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و طبیعتاً نگاه‌ش باید آسیایی باشد. برای هوادار و فوتبال ایران خوب نیست که استقلال در مرحله گروهی حذف شود و نتواند به مراحل بالاتری صعود کند. اگر استقلال می‌خواهد از گروهش صعود کند که اینکار را سال گذشته هم انجام داده، باید به فکر تقویت تیمش باشد

وی در پایان در رابطه با صحبت‌های شفر که گفته بود از داخل باشگاه به تیم ضربه می‌زنند خاطرنشان کرد: دو ماه است می‌گویم این تیم همدل نیست. منظور از همدل نبودن تیم تنها بازیکنانی نیست که چند دسته شدند بلکه کل اعضای باشگاه همدل نیستند و این مشکل بزرگی است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود، مطمئن باشید تیم موفق نخواهد شد. همه اعضای باشگاه باید نگاه‌شان به یک سمت باشد، درکنار هم و همدل باشند. متأسفانه در استقلال این فصل مشکلات نمیگذارد تیم موفق باشد و این چند دستگی از مدیریت تا رده‌های پایین‌تر به تیم آسیب می‌زند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آبی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    تمام بدبختی های استقلال زیر سر سلطانی فر (وزیر ورزش)و پسرش می باشد. آنها را به خدا واگذار می کنیم.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    همدل نیستن هماهنگ نیستن بدناشون ضعیفه مصدوم زیاد دارن همه به این خاطره که پیش فصل را از دست دادند و مثل سال های قبل کار پیش فصلو تو نیم فصل اول انجام می دن دلیلش هم گذاشتن مدیران بی سواد و مازاد و دلال از جانب وزارت ورزش برای استقلاله .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس