کد خبر 915184
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
اتلتیکو مادرید

اتلتیکومادرید و لوکوموتیو مقابل رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید با برتری 2-0 مقابل موناکو، صعودش را به دور حذفی قطعی کرد، لوکوموتیو مسکو نیز اولین بردش را به دست آورد تا گالاتاسرای از کسب جواز صعود به مرحله حذفی بازماند.

در آغاز بازی های چهارشنبه شب از هفته پنجم لیگ قهرمانان دو مسابقه برگزار شد. از گروه اول مسابقات، اتلتیکومادرید در اسپانیا میزبان تیم بحران زده موناکو بود. یاران سیمئونه خیلی زود در این دیدار پیش افتادند. تنها دو دقیقه از بازی گذشته بود که شوت کوکه از پشت محوطه بعد از برخورد به مدافع حریف به گل بدل شد. این گل در نهایت به نام بادیاشیله مدافع جوان موناکو ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

آتش بازی مونیخی‌ها، برد رئال و یووه و شیاطین سرخ

در ادامه نیز حرکت تیمی خوب بازیکنان اتلتیکو گل بعدی را به همراه داشت. پاس عالی کوریا در دقیقه 24 با ضربه گریزمن به گل دوم بدل شد. در ادامه مسابقه موناکو برای رسیدن به گل تلاش کرد. دقیقه 82 بود که ساویچ از زمین اخراج شد و اتلتیکو ده نفره شد، موناکو هم به پنالتی رسید ولی فالکائو نتوانست دروازه تیم سابقش را باز کند. به این ترتیب با برتری 2-0، اتلتیکو 12 امتیازی شد و صعودش قطعی شد. موناکو هم 1 امتیاز دارد.

در گروه چهارم نیز لوکوموتیو در مسکو میزبان گالاتاسرای بود که در نهایت با گل های کریکوویاک و ایگناتیف موفق شد 2-0 گالا را شکست دهد و اولین سه امتیازش را بدست آورد. لوکوموتیو شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد، ولی با این برد باعث شد گالا از صعود باز ماند. به این ترتیب در این گروه صعود پورتو و شالکه قطعی شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس