استیضاح مکرر وزرا دولت را ضعیف می‌کند

آیت‌الله مکارم گفت: در این شرایط باید در مقابل دشمنان قدرتمند باشیم اما شاهدیم که پشت سر هم در مجلس، وزرا را استیضاح می‌کنند، اگرچه وزرا بی‌اشکال نیستند اما این استیضاح‌ها دولت را ضعیف می‌کند.

به گزارش مشرق، آیت الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به اهمیت مساله مهریه و پیگیری‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است اظهار کرد: اخیراً بررسی شده که نزدیک به 4 هزار نفر در زندان هستند و دولت نیز ماهانه 700 میلیون تومان برای آن‌ها هزینه می‌کند در صورتی که اکثر این افراد بی‌گناه هستند و جای آن‌ها در زندان نیست و زندان جمهوری اسلامی نباید اینگونه باشد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد شدید آیت‌الله مکارم‌شیرازی به حضور بانوان در ورزشگاه

وی با تاکید بر اینکه برای آزادی این زندانیان، راه‌های شرعی خوبی وجود دارد تصریح کرد: باید از این راه‌ها وارد شد و با این ورود، اکثریت قریب به اتفاق آنان آزاد می‌شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به عوارض حضور در زندان‌ و مشکلاتی که در پی آن برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود گفت: مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده که قوانین مهریه را اصلاح کند تا زندانیان مهریه به حداقل برسند و باید از این فرصت استفاده شود.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص استیضاح یکی از وزرا اذعان کرد: در این شرایط باید در مقابل دشمنان قدرتمند باشیم اما شاهدیم که پشت سر هم در مجلس، وزرا را استیضاح می‌کنند، اگرچه وزرا بی‌اشکال نیستند اما این استیضاح‌ها دولت را ضعیف می‌کند و نباید دولت را تضعیف کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید در اقدامات و تصمیمات خود شرایط کشور را در نظر بگیرند گفت: نمایندگان از استیضاح‌های یکی پس از دیگری صرف‌نظر کرده و سعی کنند در سوال از وزرا اشکالات را مطرح کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    1 1
    کو گوش شنوا؟؟!!
  • 100 IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    1 0
    حا ج آقا دولت خودش ضعیف هست
  • US ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    0 0
    دکتر روحانی و آیت الله مکارم کاملا مشابه هم هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس