کد خبر 914840
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
کمپ استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی در زمین‌های مختلف تمرین می‌کند که دارای کمپ اختصاصی است و این سؤال مطرح می‌شود که چرا این تیم در کمپ خودش تمرینات را انجام نمی‌دهد؟

به گزارش مشرق، قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه صنایع دفاع به پایان رسیده و مدتی است که تمرینات آبی‌پوشان در زمین‌های مختلفی برگزار می‌شود و این موضوع مشکلاتی را برای اعضای تیم بوجود آورده است. باشگاه استقلال کمپ اختصاصی دارد که در فردوس غرب واقع است، اما چند سالی است تیم بزرگسالان در این زمین تمرین نمی‌کند.

 کمپ باشگاه استقلال سال‌ها به حال خودش رها شده بود و دوره سوم مدیریت علی فتح‌الله‌زاده، بخش‌هایی از سکوها و رختکن‌ها ساخته شد. این مجموعه که قرار بود در آن هتل 4 ستاره، رستوران، سالن‌ استخر و ... ساخته شود، به صورت نیمه کاره در اختیار تیم بزرگسالان قرار گرفت و چند سالی آبی‌پوشان در آنجا تمرین می‌کردند. این کمپ آنقدر کار نیمه تمام داشت که امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال مجبور شد از طریق دوستانش بخشی از سکوها را بسازد.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اینکه چرا از چمن کمپ باشگاه استفاده نمی‌شود، گفت: به ما می‌گویند چرا زمین دیگری را اجاره کرده و هزینه می‌کنید، در صورتی که زمین چمن کمپ زیر کشت بوده و سکوها نیز در حال بازسازی است. تا یک ماه پیش از چمن استفاده می‌شد و تیم‌های پایه آنجا حضور داشتند، اما الان زیر کشت رفته است.

بیشتر بخوانید:

برنامه جدید استقلال برای جذب بازیکن خارجی

وی با بیان اینکه آنهایی باید جواب بدهند که برای چمن زیرسازی نکرده‌اند، گفت: دیوانه نیستیم که وقتی کمپ باشگاه را در اختیار داریم، مجموعه دیگری را اجاره کنیم. نمونه‌اش مجموعه نظامی صنایع دفاع است که تمرینات آنجا برگزار شده و شرمنده هواداران و خبرنگاران هستیم که نمی‌توانند آنجا بیایند. چمن کمپ باشگاه استقلال کیفیت لازم برای استفاده تیم بزرگسالان را ندارد و به همین دلیل نمی‌توانیم به آنجا برویم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که قرار است تیم بزرگسالان در چه زمینی تمرین کنند، گفت: اولویت شفر زمین مجموعه صنایع دفاع است. زمین دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تربیت بدنی را هم دیده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس