اسبقیان

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: حضور سرپرستان فدراسیون در انتخابات منع قانونی ندارد اما از نظر اخلاقی قرار شده این کار انجام نشود.

به گزارش مشرق، محمد شروین اسبقیان روز سه شنبه در حاشیه گلریزان جامعه ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن در خصوص حضور «حمید بنی تمیم» سرپرست فدراسیون کشتی در انتخابات این فدراسیون افزود: در این رابطه تاکنون صحبتی نشده است.

بیشتر بخوانید:

گزینه جایگزینی رسول خادم در فدراسیون کشتی

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا سرپرستان فدراسیون های ورزشی می توانند نامزد انتخابات فدراسیون ها شوند؟ پاسخ داد: طی هماهنگی هایی که وزارت ورزش با فدراسیون های ورزشی داشته است، قرار شد از منظر اخلاقی، سرپرستان نامزد انتخابات نشوند اما حضورشان در انتخابات منع قانونی ندارد.

اسبقیان درباره حکم دیوان عدالت اداری درباره شکایت «احمد ضیایی» رئیس فدراسیون والیبال مربوط به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: اطلاعی از این حکم که صادر شده است یا خیر ندارم. اما مهلت قانونی مدیران بازنشسته تا 15 آذر است.

«حمید بنی تمیم» که پیش از این به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی فعالیت می کرد و سابقه دبیری فدراسیون را هم در کارنامه دارد، 15 آبان امسال با حکم «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب شد.

رسول خادم رویس پیشین فدراسیون کشتی اوایل آبان ماه از سمت خود استعفا کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس