کد خبر 914553
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
منوچهر متکی

منوچهر متکی؛ وزیر اسبق وزارت امور خارجه مهمان امروز برنامه «رودر رو» می شود.

به گزارش مشرق، مجله سیاسی و فرهنگی «رو در رو» امروز (۶ آذر) در میزبانی از منوچهر متکی؛ وزیر سابق  وزارت امور خارجه به موضوع وضعیت امریکا و متحدانش در منطقه می پردازد.

سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی این هفته در تهران برگزار شد. در این کنفرانس ۳۵۰ مهمان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور اسلامی ضمن بررسی ابعاد، راهکارها و الزامات وحدت اسلامی، به بررسی چالش‌ها و مشکلات این مسیر و راه‌های برونرفت از این چالش‌ها پرداختند.

دشمنان جهان اسلام، به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر تلاش گسترده‌ای را برای تنش‌سازی و اختلاف‌افکنی در جهان اسلام آغاز کردند و در این راه از تمایزات مذهبی، قومی، زبانی، جغرافیایی و سیاسی برای دسترسی به اهداف شوم خود بهره‌گرفتند. حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و تلاش برای برقراری سازش میان کشورهای عرب منطقه با تل‌آویو که امروزه عربستان سعودی به سردمدار اصلی این جریان تبدیل شده است از ابعاد تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه و ایجاد تنش در جهان اسلام و تضعیف امت اسلامی است. در «رودررو»ی این هفته به ابعاد مختلف وحدت اسلامی و الزامات و چالش‌های آن می‌پردازیم.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی و با اجرای دکتر مراد عنادی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت ۱۹:۰۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس