به گزارش مشرق، علی علیزاده درباره صحبتهای اخیر ظریف درباره بی اثر بودن فشارهای آمریکا، در اینستاگرام نوشت:

دو ماه پیش مجری تلویزیون دشمن تلویحا پرسید آیا ایران دوام می‌آورد؟ با اشاره به تاریخ چهل ساله مان پاسخش را دادم ‫(‬ویدیوی دوم‫)‬ جواد ظریف هم هفته پیش با اشاره به تاریخ هفت هزار ساله مان پاسخی خونسرد ولی محکم به مجری ایتالیایی داد که میپرسید دوام می‌آورید یا نه‫.‬

‎ اما متاسفانه سایت دولت تصویری طراحی کرده ‫که‬ پاسخ اصولی و محکم ظریف خندان را از چارچوب و متنی که ظریف این سخنان را گفته دراورده و تبدیل به پوستر عزاگرفته و ترسیده و مغموم ‫‌دوام_می‌آوریم‬ کرده ‫(‬تصویر اول‫).‬

حالا که اینجا نه تلویزیون دشمن است و نه در جلسه‌ای با اروپایی ها هستیم و مجبور نیستیم اداب دیپلماتیک را مراعات کنیم بگذارید کمی صربح تر حرف بزنیم. چهل سال است از دوام اوردن ببسیار فراتر رفته‌ایم.

یک تنه صدام را از غرب و جنوب ایران بیرون انداختیم، اسراییل را از جنوب لبنان، و آمریکا که به گفته ترامپ چهار هزار میلیارد دلار خرج اشغال و حمله به عراق کرد را از عراق، و باز آمریکا وسعودی و قطرش را که بنام داعش و النصره میکشتند را از سوریه بیرون کردیم. و امروز هم با کمترین هزینه دفاعی قدرتمندترین ملت منطقه‌ هستیم.

منظور اینکه دوام می‌اوریم و ایستادگی میکنیم بیش از حد تدافعی و بیش از حد واکنشی است. آنچه دوام آوردنش مورد شک است ادامه سلطه آمریکا است که این روزها ترامپ نام دیگر زوالش است. و آنچه دوام نیاوردنش قطعی است دولت آپارتاید اسراییل است.

کاش طراح این پوستر از ملت ایران عذرخواهی میکرد.

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    13 0
    ما دوام می آوریم ظریف و بقیه مسئولین بعد از بازنشستگی میرن آمریکا ما ملت بیچاره باز هم مجبوریم دوام بیاوریم
  • FR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 0
    در هر حال اینها به آمریکا میرفتند وفقط کشور را هم واگذار کرده بودند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس