کد خبر 914293
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
image.png

امروزه سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد استفاده از خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیما می باشد.

امروزه سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد استفاده از خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیما می باشد. با توجه به پراکندگی مشاغل در نقاط مختلف کشور و گسترش سفرهای تجاری و تفریحی در داخل و خارج کشور علاقه به استفاده از هواپیما افزایش یافته است و به موازات آن تقاضای خرید بلیط هواپیما نیز افزایش یافته است. با افزایش این تقاضا آژانس های هواپیمایی و سایت های مختلفی برای ارایه بلیط هواپیما شروع به فعالیت کرده اند که گاها مسافرین را در انتخاب مناسب دچار آشفتگی می کنند. اما از چه سایتی بلیط تهیه کنیم و یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما چه ویژگی هایی را باید داشته باشد. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

بلیط هواپیما چارتری و سیستمی

عموم افرادی که کثیرالسفر هستند با واژه بلیط هواپیما سیستمی و چارتری آشنا می باشند. بلیط های سیستمی آن دسته از بلیط های هواپیمایی می باشند که هیچ فرقی نمی کند شخص آن را از آژانس و یا خود ایرلاین تهیه کند. البته به تازگی برای این نوع بلیط ها نیز کف و سقف تعیین شده است و آژانس های هواپیمایی می توانند تا 30 درصد بیشتر از قیمتی که ایرلاین ارایه میدهد این بلیط هواپیما را به فروش برسانند.  اما کلمه چارتر به معنی خرید و یا اجاره انبوه است. در آن شرکت چارتر کننده بلیط هواپیما بخشی و یا تمامی بلیط های صندلی یک هواپیما را خریداری می کند و با قیمت گذاری بر روی آن، آنها را به فروش می رساند. عموما قیمت پروازهای چارتری در ساعات نزدیک به پرواز کاهش میابد. دلیل این اتفاق پر شدن هواپیما و کاهش ضرر وارد شده به چارتر کننده می باشد. از مواردی که در پروازهای سیستمی و خرید بلیط هواپیما سفر ایران مورد توجه است تفاوت قیمت بلیط برای سن های مختلف است به طوریکه افرادی که سن کمتری دارند هزینه کمتری پرداخت می کنند. اما در بلیط های چارتری قیمت بلیط هواپیما برای تمامی سنین یکسان است. از موارد دیگری که می توان به آن اشاره کرد تفاوت قیمت بلیط هواپیما در فصل های مختلف است. در فصل هایی که میزان سفر و گردشگری به اوج خود می رسد شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما خواهیم بود و بالعکس آن نیز در فصل های کاهش سفر اتفاق می افتد.

پشتیبانی 24 ساعته رزرو بلیط هواپیما

یکی از مواردی که باعث می شود حس امنیت در خرید برای مسافرین ایجاد شود اطمینان از این موضوع است که در هر مرحله خرید تا اتمام پروسه در صورت وجود سوال و یا مشکل در خرید، از طرف سایت فروشنده بلیط هواپیما حمایت و پاسخگویی صورت پذیرد. در خرید بلیط هواپیما به سایتی مراجعه کنید که این امکان را در اختیار مسافران قرار داده است.

کیفیت و صحت خدمات بلیط هواپیما

یکی دیگر از مواردی که عموما مسافرین در آن به مشکل می خورند بزرگنمایی سایت ها از خدماتی است که ارایه می دهند. برگنمایی در سطح کیفیت هتل، تور ارایه شده و یا خدمات پشتیبانی از مواردی است که موجب شکایت بسیار زیادی شده است به طوریکه عموما باعث نقش بستن خاطره بد در ذهن آنها شده است. بنابراین خرید از سایت معتبری که اطلاعات معتبر و صحیحی در اختیار خریداران قرار می دهد می تواند آسایش خیال برای خریداران به همراه داشته باشد.

قیمت مناسب بلیط هواپیما

با توجه به اینکه بلیط هواپیما به صورت چارتری با قیمت های متفاوتی توسط آژانس ها و سایت های فروش بلیط هواپیما ارایه می شود، انتخاب یک سایت که قیمتی مناسب ارایه دهد برای خریداران مشکل است. اما با مقایسه چند سایت می توان سایت هایی که قیمت مناسب ارایه می دهند را پیدا کرد.

کنسلی آنلاین بلیط هواپیما

یکی از مواردی که در مسافرت ها به وفور پیش می آید کنسل شدن سفر به دلایل متفاوت است. ممکن است مسافرین از سایت هایی بلیط هواپیما خود را خریداری کرده باشند که حاظر به مرجوع کردن پول مسافر نباشند و یا مرجوع کردن پول مسافر به صورت آنلاین برای آنها امکان پذیر نباشد. بنابراین یکی از نکات حائز اهمیت در خرید بلیط هواپیما، انتخاب سایتی است که این امکان را برای خریداران فراهم می کند.

سایت گردشگری سفر ایران Safariran.ir جزو اولین سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما می باشد که  ارایه خدمات مناسب و مشتری مداری را سرلوحه کار خود در همه این سالها قرار داده است. برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و همچنین رزرو هتل و تور می توانید به این سایت مراجعه کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس