کد خبر 914140
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
آل کثیر

بهترین های هفته سیزدهم لیگ برتر از میان 8 بازی برگزار شده در این هفته مشخص شدند.

به گزارش مشرق، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه گذشته با برگزاری 8 بازی پیگیری شد که در نهایت پدیده مشهد مجددا صدرنشینی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ جدول لیگ برتر پس از پایان بازی‌های هفته سیزدهم

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر در یک نگاه:

پیکان 2 - 3 فولاد  

ماشین‌سازی‌تبریز 1 - 1 سپاهان  


سپیدرود رشت 0 - 1 نفت‌ م.سلیمان  


صنعت نفت آبادان 1 - 1 نساجی مازندران  


ذوب آهن 0 - 1 پارس جنوبی جم


پرسپولیس 0 - 0 تراکتورسازی  


پدیده 1 - 0 سایپا  


استقلال خوزستان 0 - 1 استقلال

بهترین تیم:فولاد خوزستان

تیم بحران زده ای که بعد از تعطیلات بدون سرمربی کارش را آغاز کرده بود بی ادعا در تهران مقابل شاگردان مجید جلالی بازی کرد و یک پیروزی خارج از خانه شیرین کسب کرد. برد فولاد درست آنجایی به چشم می آید که این تیم در عرض 2 دقیقه 2 گل خورد و بازی را در دقایق پایانی واگذار کرد اما عزیز فریسات و تیمش در 5 دقیقه 2 گل زده و بازی که 2 بریک عقب بودند را با برد 3 بر 2 عوض کردند.

مربی هفته:عزیز فریسات

در این هفته مربیان تیم های مختلف با تیم هایشان نتایج خوبی گرفتند، از گل محمدی که تیمش را دوباره صدر نشین لیگبرتر کرد تا علیرضا مرزبان که در رشت با نفت مسجد سلیمان 3 امتیاز شیرین گرفت.وینفرد شفر هم با تیمش یک برد خارج از خانه خوب کسب کرد اما عزیز فریسات بدون تجربه سرمربیگری در لیگ برتر بازی دراماتیک هفته را با تیمش برد و نقش فریسات در کامبک رویایی فولاد  در 5 دقیقه بدون شک کم نبود.

بازیکن هفته:عیسی آل کثیر

مهاجم تیم فوتبال پیکان همه کار برای تیمش کرد تا شاگردان جلالی سه امتیاز بگیرند اما زحمات او در عرض چند دقیقه به باد رفت.آل کثیر در این چند سال عملکرد خوبی داشته اما به حقش نرسیده است. این بازیکن در عرض 2 دقیقه 2 گل پیاپی برای تیمش زد و در هفته ای که هیچ مهاجمی بیش از یک گل نزد 2 گل وارد دروازه فولاد کرد اما زحمات این بازیکن در چند دقیقه به باد رفت تا پیکان از گلزنی این بازیکن سودی نبرد.

بازی هفته: پیکان و فولاد

کسانی که در ورزشگاه شهدای قدس نبودند حسرت دیدن یک فوتبال زیبا در لیگ برتر را خواهند خورد. آن تعداد از تماشاگرانی هم که در ورزشگاه بودند از این مسابقه دیدن با 5 گل لذت بردند.دیدار پیکان و فولاد به خصوص در دقایقی پایانی اش بسیار زیبا و جذا بود و بازی هفته لقب گرفت.

ناکام هفته:علی دایی

سرمربی سایپا در هفته های اخیر اوج ناکامی در این چند سال خیر را تجربه کرده است. تیم علی دایی به جز دیدار جام حذفی مقابل استقلال از هفته هفتم موفق به پیروی نشده و در این هفته ها مرتب شکست و تساوی را تجربه کرده است.دایی و با سایپا با پرسپولیس، ماشین سازی و نساجی مساوی کرد، به سپاهان و پدیده و استقلال هم در لیگ باخت تا در این 6 هفته بدون برد به کارش ادامه بدهد.

گلزنان لیگ برتر:

 9 گل
کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)
8 گل
آنتونی استوکس (تراکتورسازی)
5 گل
وحید خشتان (استقلال خوزستان)
امین قاسمی نژاد (پدیده)
یونس شاکری (پدیده)
عیسی آل کثیر (پیکان)
4 گل
محمد نوری (پارس جنوبی جم)

رضا خالقی فر(ماشین‌سازی‌تبریز)

لی اروین (تراکتورسازی)
علی علیپور (پرسپولیس)

علی دشتی (سایپا)

لوسیانو پریرا (فولاد)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس