کد خبر 913973
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
تندر 90 در نامیبیا

براساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، زمان تحویل ۱۲ هزار خودروی خانواده رنو به نمایندگی‌های بازاریابی و فروش این گروه خودروسازی اعلام شد.

به گزارش مشرق، گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه شماره ۳۵۱۱۱۶ مورخ ۹۷.۹.۱ به نمایندگان بازاریابی و فروش گروه سایپا زمان تحویل خودروهای خانواده رنو را اعلام کرد.

 

بر این اساس در این اطلاعیه خطاب به نمایندگان بازاریابی و فروش گروه سایپا آمده است: پیرو اعلام هفته گذشته حوزه بازاریابی و فروش در مورد آخرین وضعیت تعهدات محصولات رنو به اطلاع می‌رساند، از مجموع ۱۱ هزار و ۸۰۰ دستگاه موجودی اقلام قطعات منفصله (CKD) حدود ۳ هزار و ۴۰۰ تعهد تکمیل وجه شده طی هفته جاری (۵۰۰ دستگاه) از تولیدات به مشتریان اختصاص یافت و مابقی (۲۹۰۰) تعهد تکمیل وجه شده دیگر طی دو ماه آینده تحویل خواهد شد.

لذا پس از اعلام غربالگری‌های مد نظر با هدف تحویل خودرو به مشتریان مصرف کننده، مابقی خودروهای قابل تولید در صورت تأمین اقلام ساخت داخل به شرح جدول ذیل (تصویر جدول در ذیل خبر مشاهده می‌شود) تا پایان سال جاری به مشتریان تحویل خواهد شد.

مجدداً یادآوری می‌شود، سود مشارکت و تأخیر بوجود آمده طبق قرارداد منعقده با مشتریان گرامی تا زمان تحویل خودروها محاسبه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای تعهدات باقیمانده در حال برنامه‌ریزی می‌باشد که متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قریشی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    26 1
    تلاش برای اجرای تعهدات ...! اصطلاحی که شایسته یک خودروساز نیست. انگار که طرف قراداد ملت سوپرمارکت سرکوچه است که در لحنی عامیانه برای انجام تعهداتش "تلاش" می کند ! همه اینها نتیجه اعتماد به اروپائیان و فرش قرمزی بود که هر بار برایشان پهن کردند، بجای اینکه سمت خودمان را در قراردادها محکم بگیریم فقط شرایط طرف مقابل را به نفع آنها قبول کردیم . نتیجه این شد که طرفهای خودروساز اروپایی هر زمان و در حساس ترین زمانها خودروسازهای داخلی را تنها بگذارند . حیف از این کشور آباد که دست مسئولان و مدیران نالایقی افتاده که کوچکترین اهمیتی به رفاه و اعتبار و آبروی ملت و نظام نمی دهند . کاش در کشور بخش خودرو هم تحویل نیروهای متعهد سپاه شود تا فرهنگ جهادی و شرافت انقلابی آنها به داد این بخش ویران اقتصاد برسد.
  • یک جانباز IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    15 0
    اگر مدیران دلسوز خودرو ساز (البته به نفع طرف خارجی و جبیب خودشان ) بفکر منافع ملت ایران باشند منافع خود و اطرافیان که آنها را به این کار گمارده اند و حمایت بی چون وچرا دارند چه میشود ؟ پس امیدی به اینها نباید داشته باشیم تا انشا اله زلزله ای شود و از داخل کار خانه همه آنها به لطف خدا پرت شوند بیرون در غیر اینصورت هیچ
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    2 0
    خودرو ساز خاک برسربیغیرتت کره رو ببین رنو با کمتر از هزینه سمند خط تولید و کارخانه خودروسازی خرید,چقد دزدی دیگه
  • محمدرضا IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    1 0
    خودروهای فروش قطعی ایران خودرو اززمان تحویل تاکنون ۲ ماه تاخیر داشته وهیچ مقامی پاسخگو نیست ، وهرکجا زنگ می زنیم جواب سربالا می دهند اگه مبلغ واریزی به حساب ایران خودرو بابت یک دستگاه خودرو رودر دام پروری سرمایه گذاری می کردم الان پولم چند برابر شده بود مشرق تورو به خدا به هرچی اعتقاد داری قسم می دهم این موضوع رو پیگیری فرمائید
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    1 0
    خودر سازان بدانيد اگر نميتوانيد دو شرکت را بچرخانيد ودست از سر اين دو شرکت دست بکشيد. توليد و پويايي را به سپاه واگذاريد
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    2 0
    دو شرکت مطرح خودرو سازی از غیرت باید دق کنند ۴۰ سال سرنوشت کشور یه ماشینهای آشغال فرانسوی کرهای گره زدن یعنی جونها مهندس این مملکت نمتونستن
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    3 0
    یعنی چه این کار جرمه . شما مالی را که وجود نداشته فروختید ؟ کسی نیست به این تخلف رسیدگی کنه ؟ از من بازنشسته در آذر پول گرفتید که تیرماه با شماره ملی ام یک ساندرو استپ وی بدهید الان میگید ندارید ؟ بی جا کردید باید و باید حداقل یک ماشین در کلاس خودش بدهید . اونزمان دلار 3600 بود الان شده 13 تومن میخواهید بگید بیا پراید بگیر با سود 30 درصد بگیر ؟ من جانبازم نزول خور نیستم که پول نزولی بگیرم . در قانون صراحتا نوشته شده فروش مالی که وچود خارجی ندارد جرم است . آقایان قوه قضائیه اگر عدالت معنی دارد استدعا میکنم بررسی کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس