کد خبر 913635
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
ژاوی

کاپیتان پیشین تیم ملی اسپانیا و بارسلونا که آخرین فصل حضور در میادین فوتبال را تجربه می‌کند قصد دارد تجربه مربیگری را در فوتبال قطر آغاز کند.

به گزارش مشرق، ژاوی در این خصوص گفت: برنامه من این است که در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی و تجربه مربیگری را در قطر آغاز کنم. می‌خواهم تجارب متفاوتی داشته باشم و البته خودم را امتحان کنم. این مرحله تازه‌ای در زندگی من است و باید کار را از نقطه صفر شروع کنم.

کاپیتان پیشین بارسلونا اضافه کرد: در ژانویه 39 ساله می‌شوم وقتش رسیده که خداحافظی کنم و تجربه‌ای تازه داشته باشم. به همین دلیل می‌گویم که این آخرین سال حضور من در فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

دوری یک ماهه ژاوی از مستطیل سبز

روزنامه الرایه قطر در این خصوص نوشت: ژاوی در حالی تصمیم گرفته در این فصل از فوتبال خداحافظی کند که تابستان گذشته قرارداد خودش را به مدت دو فصل دیگر با السد تمدید کرد، با این وجود ظاهرا تمایلی به تغییر برنامه خودش ندارد.

 با توجه به تصمیم قطعی ژاوی برای خداحافظی با فوتبال ، ستاره فراموش ناشدنی دنیای فوتبال که بارها با پیراهن السد مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته در این فصل با توجه به هم گروهی مجدد پرسپولیس و السد برای آخرین بار مقابل سرخ پوشان قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس