کد خبر 913092
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
هواپیما نمایه

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به مشکل سوخت رسانی به ایرلاین‌های خارجی هنوز حل نشده گفت: هیچ پرواز خارجی تا کنون باطل نشده و تمامی پروازها به موقع صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، مقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه مشکل سوخت رسانی برای ایرلاین‌های ایران هنوز حل نشده، بیان کرد: مشکل سوخت رسانی به ایرلاین‌های خارجی هنوز حل نشده و شرکت‌های هواپیمایی سعی کردند با تدابیر اتخاذی مشکلی در روند پروازهای خارجی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید

عدم عرضه سوخت به هواپیماهای ایرانی

وی در ادامه افزود: ظرف یک ماهه اخیر که ایرلاین برای سوخت گیری با مشکل مواجه شده اند، هیچ پرواز خارجی باطل نشده و تمامی پروازها به موقع صورت گرفته است.


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به ممنوعیت سوخت رسانی توسط برخی از کشورها به ایرلاین‌های داخلی تصریح کرد: برخی از کشورهای اطراف خلیج فارس از جمله لبنان و ترکیه سوخت‌رسانی را ممنوع کرده‌اند، اما شرکت‌های هواپیمایی سعی کرده‌اند پرواز به کشورهای اطراف را با هواپیماهایی انجام دهند که نیاز به سوخت‌گیری نداشته باشند.


سامانی خاطر نشان کرد: سازمان هواپیمایی کشور و وزارت خارجه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل سوخت هواپیماها به کار گرفته‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری کشورها این مشکل برطرف شود.


گفتنی است، با توجه به تحریم‌ها در یک ماه گذشته کشور ترکیه و برخی از کشورهای اطراف خلیج فارس سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی را ممنوع کردند که براساس قانون این اقدام نقض حقوق هواپیمایی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    0 0
    برجام ، FATF ، CFT ، علی برکت ا... !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس