کد خبر 912927
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
بهائیت

یک عضو فرقه بهائیت به دلیل بحران آفرینی در نظام اقتصادی کشور و تمرکز بر قاچاق و احتکار کالا دستگیر شد.

به گزارش مشرق، در مقطعی که کشور به سبب اعمال فشارهای مختلف، درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار بوده و تمامی تلاش‌ها در راستای تقلیل آسیب‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی متمرکز شده، تشکیلات «بهائیت» با اقدامات تخریبی خود به طرق مختلف، به این بحران دامن زده و می‌زند.   

در این راستا باید به نقش عناصر و مهره‌های بهائی اخلالگر اقتصادی اشاره کرد. یکی از این عناصر، «سامان قاقچی» است که با تمرکز بر قاچاق و احتکار کالا، در روند طبیعی بازار خلل وارد می‌ساخت.

بیشتر بخوانید:

اسناد مهمی که هنگام دستگیری پسر وحید مظلومین کشف شد +فیلم

این عضو فرقه بهائیت که در زمینه قاچاق کالاهایی چون «اسپیلت» و عرضه آن‌ها با لیبل‌های تقلبی به بازار، ‌همچنین احتکار کالا در ایام فشار اقتصادی، فعالیت‌های گسترده‌ای در یکی از استان‌های غربی کشور داشت، با افشای این تخلفات و تحرکات، در نهایت بازداشت شد.   

از دیگر اتهامات این اخلالگر اقتصادی عضو فرقه بهائیت، می‌توان به فساد اخلاقی گسترده و باج‌گیری‌ از طریق تهیه تصاویر از سوژه‌های مختلف، اشاره کرد.  

نکته‌ قابل‌تأمل، تلاش گسترده تشکیلات و محافل بهائی برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی و عدم افشای خبر دستگیری او و تعلقش به فرقه بهائیت است. پیش از این نیز اخبار مربوط به نفوذ و تأثیر منفی یکی از عناصر بهائی بر بازار ارز و سکه در رسانه‌ها منتشر شد. 

شایان ذکر است، نفاق و تلاش برای ضربه به نظام اسلامی، سابقه‌ای دیرینه در فرقه بهائیت دارد و تاکنون موارد متعددی از تحرکات فرقه مزبور در بازار قاچاق برخی کالاها و تلاش برای نفوذ در عرصه اقتصادی، افشا شده‌ است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    2 2
    شبکه پنج سیما، در اقدامی نا جوانمردانه در استانه تولد پیامبر عزیزمان،با پخش فیلمی از جرج کلونی هنرپیشه طرفدار اسراییل به مردم مسلمان ما توهین کرد....اقایان یادشان رفته کلونی ملعون چطور میگفت من هم شارلی هستم... چرا اورا تحریم نکردند؟؟؟
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    6 1
    انحرافیون باید سریعا اعدام بشن
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      سریعا؟تخلیه اطلاعاتی و رعایت قانون و مجازات بر اساس شدت جرم چی؟
  • سید US ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    8 2
    بهائیان نحس و نجس عمله انگلیسی ها برای استعمار در منطقه!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    4 1
    فرقهء دست ساختهء انگليس ، به هر طريقي به دنبال ضربه زدن به جمهوري اسلامي هستند واين فرد هم حتماً مأموريت دارد كه تا ميتواند در نظام اقتصادي وسياسي كشور اخلال ايجاد كند
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    3 0
    چرا کسی جلوی بهاییت رو که دستپرورده ی انگلیس هستن و هدفشون نابودی اسلامه نمیگیره ؟ همشون با کلاس... دارن بچه هامون رو کنحرف میکنند ، ب
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      این دستگیری کشکه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس