کد خبر 912837
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
بویان نایندوف

بازیکن مقدونیه‌ای فصل گذشته استقلال می‌گوید پس از پایان فصل گذشته کسی از باشگاه برای بازگشت او به تیم تماس نگرفت.

به گزارش مشرق، بویان نایدنوف، بازیکن مقدونیه‌ای فصل گذشته استقلال درباره جدایی‌اش از این تیم گفت: در ابتدا بگویم که من نمی‌خواستم استقلال را ترک کنم. در ابتدای حضورم در استقلال با بدشانسی مواجه شدم و مصدومیت باعث شد که دو ماه و نیم از میادین دور باشم. بعد از این مصدومیت خیلی سخت بود که آمادگی برگردم اما من تمام سعی و تلاش خود را انجام دادم. دلیل آن هم اثبات خودم به مربی و هواداران بود که می خواستم  خودم را در فصل دوم حضورم در استقلال اثبات کنم اما زمانی که فصل به اتمام رسید، من برای تعطیلات به خانه برگشتم پس از آن هیچ کسی از باشگاه با من تماسی نگرفت تا به ایران برگردم. همین باعث شد که من از استقلال دور شوم.

بیشتر بخوانید:

دردسر بزرگ برای استقلال

او درباره استقلال عنوان کرد: من استقلال فقط خاطرات خوب را به یاد می‌آورم. هم تیمی‌ها، کارمندان باشگاه، کادر پزشکی، کادر فنی و به خصوص وینفرد شفر کسانی بودند که رفتار خوبی با من داشتند. شفر مربی‌ای است که در توصیف او تنها باید از الفاظ خوب و مثبت استفاده کرد. او مربی فوق‌العاده‌ای است و از کیفیت بالایی برخوردار است. فصل گذشته ما تیم خوبی با بازیکنان بی نظیری همچون مامه تیام، سرور جپارف، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، مهدی رحمتی، وریا غفوری و مجید حسینی داشتیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.

نایدنوف درباره هواداران استقلال نیز گفت‌: هواداران فوق‌العاده‌ بودند، برای اولین بار در عمرم بود که دیدم هواداران یک تیم چقدر تیمشان را دوست دارند که شاید حتی بیشتر از جانشان تیم را دوست دارند. کسانی حتی حاضر هستند برای استقلال از جان خود بگذرند.

بازیکن مقدونیه‌ای فصل گذشته استقلال درباره قراردادش با استقلال و شکایت از این باشگاه، گفت‌: قرارداد من با استقلال یک سال و نیم بود که من تنها یک حقوق در پنج ماهی که در ایران بودم دریافت کردم. حدود ۸۰ درصد قرارداد من باقی‌ مانده است که برای گرفتن آن به فیفا شکایت کردم. البته با مدیرعامل جدید و معاون ورزشی باشگاه یعنی علی خطیر نیز صحبت‌هایی داشتیم تا به توافق برسیم اما این مسائلی است که من به وکیلم اجازه دادم تا آنها را پیگیری کند. من ۲۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام و برای گرفتن باقی آن هنوز موفق نشدم.

قرارداد بویان نایدنوف با استقلال با استناد به سایت مرجع ترانسفر مارکت، ۴۰۰ هزار یورو بوده که طبق صحبت‌های نایدنوف، استقلال هنوز ۳۲۰ هزار یورو به این بازیکن مقدونیه‌ای بدهکار است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس