کد خبر 912633
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
دانشجویان هنوز هم می‌ترسند تعرض جنسی را گزارش کنند

بررسی‌ها نشان داده است، دانشجویان انگلیسی هنوز هم از گزارش کردن تعرض جنسی و آنچه که در فضای دانشگاه می‌گذرد، هراس دارند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت «timeshighereducation»، بررسی‌ها نشان داده است، دانشجویان انگلیسی هنوز هم از گزارش کردن تعرض جنسی و آنچه که در فضای دانشگاه می‌گذرد، هراس دارند.

هاریم غانی و گراهام طویل از فعالان دانشجویی می‌گویند: «با وجود اینکه خیلی تلاش می‌شود تا امنیت دانشجویان برقرار شود، ولی دولت در تأمین آن مؤفق نبوده است».

فعالان دانشجویی باور دارند، دانشگاه‌های انگلیس به ارائه آمارهای دقیق‌تر و گزارش‌های بیشتر از تعرض‌های جنسی دانشگاه‌های این کشور نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

باورهای غلط درباره تعرض جنسی به کودکان

اعتراف مدیرعامل گوگل به تعرضات جنسی مدیران این شرکت

سریال فساد جنسی در میان شخصیت‎های سیاسی آمریکا

براساس آماری که در سال 2010 از یک پژوهش به دست آمد، یک دانشجوی انگلیسی از هر 7 دانشجو قربانی سوء استفاده جنسی شده است.

در آغاز سال تحصیلی 2016، بیش از 100 فارغ‌التحصیل زن دانشگاه‌های انگلیس در گفتگو با گاردین از خشونت‌های جنسیتی و آزار جنسی در زمان تحصیل خود گفته بودند.

بسیاری از گزارش‌ها، نشانگر عدم موفقیت دانشگاه‌های انگلیس در وظیفه ایجاد امنیت برای دانشجویان و اساتید در برابر آزار و اذیت است. 

تایمز هایر اجوکیشن با مخفف «THES»، مجله‌ای هفتگی در انگلیس است که در خصوص اخبار و اطلاعات آموزش عالی است.

این نشریه مجله‌ای پیشرو و نخستین مجله درباره آموزش عالی و تحصیلات عالیه در انگلیس است. نخستین شماره مجله تایمز هایر اجوکیشن در اکتبر197 منتشر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس