کد خبر 912391
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
رونالدو

در همین مدت کوتاه کریستیانو رونالدو تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان یوونتوس شده است.

به گزارش مشرق، خانواده یکی از هواداران متوفی یوونتوس در آگهی ترحیم وی نیز عشق و علاقه متوفی به کریستیانو رونالدو را پنهان نکرده اند، درخواستی غیرمعمول در مورد مراسم خاکسپاری خود داشته تا نشان دهد او چه علاقه ای به ستاره پرتغالی داشته است.

ماریو استفانینی 77 ساله معروف به ال دورو روز پنجشنبه درگذشت و مراسم تدفین وی در روز شنبه بعد از ظهر برگزار شد اما جمله ای جالب در آگهی ترحیم او دیده می شد: "به جای ارسال گل، لطفا گل های کریستیانو رونالدو را برایم ارسال کنید. "

در این رابطه بیشتر بخوانید:

رونالدو چگونه خارج از مستطیل سبز پول پارو می‌کند؟+عکس

طبق روش و سنت مرسوم در ایتالیا، یک پوستر در مورد ترحیم ال دورو چاپ شده و در شهر فورناسی دی بارگا، در نزدیکی لوکا پخش شده تا از این طریق مرگ وی را به آشنایانش اعلام کنند.

در این آگهی آمده است: "ماریو استفانینی مشهور به ال دورو در سن 77 سالگی فوت کرده و فرزندان و خانواده اش این خبر ناراحت کننده را اعلام می کنند. مراسم تدفین روز شنبه در گورستان لوپیا برگزار خواهد شد. به جای گل، لطفا گل های CR7 را ارسال کنید. "

البته علیرغم علاقه شدید این هوادار به ستاره پرتغالی یوونتوس، موسسات خیریه قصد دارند به جای ارسال گل مبالغی را صرف امور خیریه کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس