کد خبر 912366
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
جپاروف

ذوبی‌ها در راستای تقویت خود به دنبال جذب هافبک ازبکستانی هستند.

به گزارش مشرق، ذوب آهن به تازگی با تغییراتی که در کادرفنی ایجاد کرده و آمدن منصوریان به عنوان سرمربی جدید قصد دارد تغییراتی هم در جمع بازیکنانش ایجاد کند و با توجه به نزدیک شدن به نقل و انتقالات نیم فصل برنامه‌های خود را برای تقویت تیم شروع کرده است.

ذوبی‌ها که سهمیه غیر مستقیم آسیایی‌هم دارند می‌خواهند با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شده و پس از صعود به مرحله گروهی تا مراحل بالاتر هم بروند و به همین دلیل جذب چند مهره شاخص در پنجره زمستانی از اولویت‌های این باشگاه است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در فهرست منصوریان نام سرور جپاروف، هافبک ازبکستانی هم وجود دارد و این بازیکن که مورد توجه استقلال است از سوی سرمربی سابق خود هم پیشنهاد دریافت کرده است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

نجات استقلال با بازگشت 2 ستاره

البته بعید به نظر می‌رسد جپاروف از بین استقلال و ذوب آهن تیم اصفهانی را انتخاب کند چرا که هم اوضاع استقلال در حال حاضر بهتر است و هم هافبک ازبکستانی سابقه حضور در سپاهان را دارد و نمی‌خواهد با رفتن به تیم همشهری سابقه خود را در اصفهان خراب کند.

حال باید دید در نهایت تصمیم جپاروف برای بازگشت به ایران قطعی می‌شود یا نه و اینکه به کدام یک از پیشنهاداتش جواب مثبت می‌دهد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 0
    چه تحلیل های چرتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس