رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان غربی، استقبال از رئیس جمهور در سفر فردا را تحریم کرد!

به گزارش مشرق، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان غربی، استقبال از رئیس جمهور در سفر فردا را تحریم کرد!

در این بیانیه سرگشاده آمده است؛

«بسمه تعالی

جناب دکتر حسن روحانی،‌ رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی توفیق برای حضرتعالی و هیات محترم دولت

خبر خوشحال‌کننده‌ای دریافت کردیم مبنی بر اینکه قصد سفر به استان آذربایجان غربی دارید. بی‌شک برای مردم استان خبر امیدبخشی است که بعد از دو سال رئیس جمهور منتخب‌شان را که برای انتخاب شدن‌اش نه تنها شبانه روز وقت خود را صرف حمایت از  او  در مقابل دیگر رقیب اصلی، که از همه گونه حمایت همه‌جانبه‌ای برخوردار بوده و با تمام قوا وارد کارزار انتخاباتی شده بود، کردند، بلکه با اعتماد به شما و اعضای ستاد استان علاوه بر وقت و هزینه‌های مادی، آبرو و اعتبار خود را نیز در طبق اخلاص گذاشته و آن حماسه‌ی عظیم را آفریدند. حماسه‌ای که دوست و دشمن به این امر اذعان داشت که با پیشواز استثنایی و پرشور خود پیشتاز شور و حال  رقابت انتخاباتی روحانی در کل کشور شده و نقل هر مجلس شد و همه جا گفتند که این روحانی پیروز انتخابات خواهد بود.

روزی که حضرتعالی با تالم از حادثه‌ی معدن استان گلستان و متاثر از حوادث بازدید معدن و کارگران زحمتکش آن دیار وارد استان آذربایجان غربی شدید، شور و هیجان وصف ناپذیری که در استقبال از شما نشان داده شد نه تنها حضرت عالی را به وجد آورد بلکه هیات همراه را نیز دچار شگفتی و تعجب از کثرت مستقبلین کرده و متعاقب آن، سخنرانی غرا و محکم و امیدوارکننده‌ی شما موجبات  امیدواری مردم نجیب  و مرزنشینان محروم این استان  و کل آحاد کشورعزیزمان، ایران گردید.

در واقع، مردمی که از مدیریت استان در دور اول ریاست جمهوری شما چیزی جز سوء مدیریت و اتلاف منابع و هدررفت فرصت‌ها نصیبشان نشده بود، با حضوری حماسی بار دیگر به وعده‌های شما دل خوش کردند و امید بستند.

اکنون و در سفر آن جناب به استان و در مراسم استقبال از شما برای اینجانب به عنوان ریاست ستاد مرکزی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ در استان آذربایجان غربی، مجالی کوتاه برای سخن در نظر گرفته شده بود که ترجیح دادم تا به جای آن از این طریق وعده‌های شما را یادآوری کرده و بار دیگر بر نیازهای ضروری مردم استان تاکید کنم. در سخنرانی پرشور و مهم خود وعده ها و قول‌های متعددی به مردم منطقه و قومیت های مختلف این استان داده شد که اهم آن‌ها بدین قرار می‌باشد: وعده‌ی  احیای دریاچه‌ی اورمیه به عنوان مهم‌ترین تعهدتان،  حفظ حقوق شهروندی آحاد ملت ایران، پاسداری از فرهنگ قومی و زبان مادری، رونق اقتصادی سیاسی و اجتماعی، شایسته سالاری، بومی گرایی، گسترش صنعت، مدرنیزاسیون کشاورزی و گسترش صنایع فراوری معادن و … .

افسوس و صد افسوس که بسیاری از این وعده‌ها از جانب مسئولین تحت امرتان مورد توجه جدی قرار نگرفت و امروز شاهد عدم تحقق آن‌ها هستیم. بالارفتن کمرشکن نرخ تورم، محدودیت و رکود بیش از حد مبادلات تجاری مرزی،  افزایش ده برابری عوارض خروج از کشور (بدون توجه به وضع پیله‌وران و ساکنان نواحی مرزی که عملا مبادلات مرزی را یکطرفه کرده و باعث رونق بازار مرزنشینان کشورهای همسایه شده و درآمد مرزنشینان محروم این مرز و بوم را به صفر رسانده است)، افزایش شدید نرخ ارز و وضعیت نابسامان آن، وضعیت اشتغال و معیشت مردم (به ویژه طبقات مستضعف جامعه و ساکنان محروم دور از مرکز کشور)، وضعیت نامناسب اشتغال جوانان و تبعات نگران‌کننده‌ی بیکاری (به ویژه بیکاری جوانان) و … همه و همه در کنار بحران‌های اقلیمی و و ضعیت نامناسب دریاچه‌ی اورمیه (که عضوی از خانواده‌ی اهالی این خطه می‌باشد) و نیز عدم تحقق وعده‌های فرهنگی، نشان از عدم تعهد و باور بسیاری از اعضای تیم‌های عملیاتی شما در رده‌های بالای مدیریتی به وعده‌های شورآفرین‌تان است. امری که  در میان کادرهای عملیاتی نماینده‌ی دولت در استان (استاندار محترم آذربایجان غربی جناب شهریاری) نیز به چشم می‌خورد و عدم همراهی کادرهای باقی‌مانده از دور قبل در استانداری و عدم وفاداری بسیاری از مسوولین تحت امر ایشان به آن تعهدات شما به مردم استان، عملا ایشان را نیز در طی این مسیر تنها گذاشته است.

از این رو و به عنوان شهروندی از اهالی ایران و به عنوان یکی از ساکنان استان آذربایجان غربی، فرصت سفر شما را مغتنم دانسته و با یادآوری وعده‌های فوق، آرزومندم که در این زمان باقی‌مانده از دوره‌ی دوم، شما و استاندار محترم استان، با انتخاب شایسته‌ترین‌ها و متخصصین و متبحرین امور، شبانه روز در پی تحقق آن شعارها بکوشید تا با تحقق بیشترین مقدار از وعده‌ها، باری از دوش مردم برداشته شود.

همچنین، به عنوان یکی از اعضای ستاد انتخاباتی آن جناب، انتظار بر این بود که رئیس جمهور محترم در این مدت سفری به منطقه داشته و پیگیر وعده‌های داده شده می‌بودند و از نزدیک مشکلات مردم نجیب استان را می‌شنیدند و جهت حل آن‌ها تبادل نظر می‌کردند. نه تنها این مهم اتفاق نیفتاد، بلکه پس از انتخابات و در نهایت ناباوری، دست اندرکاران ستاد شما در این استان مورد مواخذه‌های شدید و سنگین امنیتی قرار گرفتند و پس از چندین جلسه بازجویی محکوم به حبس و نهایتا جریمه شدند. در واقع، در طول دوسال گذشته نه تنها حتی برای یک مرتبه هم با روسای ستادهای سطح کشور جلسه‌ای برگذار نگشته و در خصوص تغییرات و نحوه برخورد در استان ها نظری از آن‌ها گرفته نشده است بلکه عملا و حداقل در این استان، اعضای ستاد مورد بی‌مهری، بازجویی و محاکمه قرار گرفته‌اند.

لذا در قبال همه‌ی  بی‌توجهی‌ها  و عدم انجام وعده‌ها و تعهدات، این جانب به عنوان رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی شما در استان آذربایجان غربی از حضور و سخنرانی در مراسم استقبال معذور خواهم بود، چرا که هنوز تکلیف آن وعده‌ها در پیشگاه آن خیل عظیم اهل استان روشن نشده و همچنان تحقق آن تعهدات، مهم‌ترین مطالبات ایشان است.  در چنین شرایطی و وضعیتی، معتقد به این هستم که تکرار مکررات در جلسه‌ای محدود، دردی از مردم را درمان نخواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت عزیز و محروم استان به خاطر فداکاری و مقاومت و صبوری در مقابل همه‌ی ناملایمات و نیز ضمن قدردانی از استاندار محترم، جناب آقای شهریاری از بابت دعوت به مراسم استقبال، عدم شرکت در جلسات و استقبال از سفر رئیس جمهور محترم را به تکرار چندین باره‌ی مکررات ترجیح داده و ضمن آرزوی موفقیت برای همه‌ی دست‌اندرکاران امور، امید دارم که استاندار محترم به تلاش‌های خود برای تحقق وعده‌های ریاست جمهور و بهبود امور اهالی استان با قوت تمام ادامه دهند.

«حمید صداقت پیشه»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    2 0
    چه دروغ گنده ای گفت: رقیب اصلی، شما که از همه گونه حمایت همه‌جانبه‌ای برخوردار بوده و با تمام قوا وارد کارزار انتخاباتی شده بود، بنده خدا آقای رئیسی کجا از حمایت همه جانبه برخوردار بود
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    2 0
    زرشک!
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 0
    زرشک!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 0
    جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس