استرالیا و کره جنوبی

تیم های استرالیا و کره جنوبی در دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.

سرویس ورزش مشرق - در ادامه دیدارهای دوستانه ظهر امروز تیم های استرالیا و کره جنوبی در بریزبین به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند. هوانگ اوی جو در دقیقه ۲۷ برای کره و ماسیمو لونگو دقیقه (۴+۹۰) برای استرالیا گل زدند. (فیلم خلاصه این دیدار را اینجا ببینید)

این دو تیم آخرین بار در فینال جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ با هم بازی کرده بودند که استرالیا در پایان ۱۲۰ دقیقه ۲-۱ حریف خود را شکست داد و قهرمان آسیا شد. لونگو در آن دیدار هم یک گل به ثمر رسانده بود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی کمرنگ عربستان مقابل یمن

توقف ژاپن مقابل حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران

استرالیا حدود یک ماه است هدایت تیمش را به گراهام آرنولد استرالیایی (که همزمان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال هم است) سپرده و این دیدار دومین مسابقه پس از رفتن فن مارویک هلندی محسوب می شد. این تیم که در جام ملت های آسیا با اردن، فلسطین و سوریه همگروه است پس از جام جهانی تنها با کویت یک دیدار دوستانه داشت و ۴-۰ به برتری رسید و ۳ روز دیگر یک دیدار دوستانه با لبنان برگزار خواهد کرد.

کره جنوبی هم که پس از جام جهانی سکان هدایتش را به پائولو بنتو سرمربی سرشناس پرتغالی سپرده است، همچنان پس از جام جهانی ۲۰۱۸ بدون شکست ماند. این تیم با بنتو مقابل کاستاریکا(۰-۲) و اروگوئه (۱-۲) به پیروزی رسیده و با شیلی (۰-۰) و پاناما (۲-۲) مساوی کرده است. کره ای ها ۳ روز دیگر در یک یددار دوستانه با ازبکستان روبرو می شوند. فیلیپین، قرقیزستان و چین همگروه های کره در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس