تیم ملی ایران

به دنبال درج برخی اخبار در مورد اتفاقات پس از دیدار برای ترینیداد و توباگو، بخش رسانه ای تیم ملی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاق رخ داده پیرامون کادرفنی تیم ملی اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

طی چند روز گذشته صحبتهای بی پایه و اساسی توسط مهرداد مسعودی که اصولا کارشناس رسمی بی بی سی است، مطرح شده است

۱- تاکید می داریم که این موضوع به صورت کامل کذب بوده و اساسا تکذیب می کنیم.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

حمله دستیار کارلوس کی‌روش به خبرنگاران

۲- فدراسیون فوتبال ایران شکایت رسمی خود را در مورد مهرداد مسعودی به فدراسیون فوتبال قطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و همینطور ایشان از تمامی ارتباط ها، ورودی و نزدیکی ایشان به تیم ملی ممنوع خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران را نخواهد داشت.

۳- لازم به ذکر است که بیش از صد نفر دیگر در روز مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا در محل VVIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تنها ایشان این تهمت ها و دروغ ها را مطرح کرده و عمدا برای گمراه کردن اذهان هواداران، ابراز خوشحالی زیکو را به دستیار برزیلی – پرتغالی که دوستی قدیمی با زیکو داشته به تیم ملی مرتبط کرده است. این رفتار و دروغ های مسعودی غیرقابل قبول و تاسف آور است.

۴- اتفاقی که پس از دیدار تیم ملی در ورزشگاه رخ داد توسط یکی از خبرنگارانی بود که بدون احترام به قوانین برگزاری مسابقات فوتبال و با حضور در مکانی در استادیوم که نمی بایست حضور داشته باشد (پشت دروازه تیم ملی در طول تمرین بازیکنان پس از بازی) و همینطور در نزدیکی اتوبوس تیم ملی اصرار به گرفتن مصاحبه در خصوص موضوعی بود که مسعودی آن را مطرح کرده بود که موجب ناراحتی کمک مربی تیم ملی شده است.

به هر حال همه اهالی رسانه همیشه برای اعضای تیم ملی قابل احترام بوده و خواهند بود و همه ما در تیم ملی و باشگاه ها در تلاش برای اعتلای نام ایران هستیم و در واقع همه ما باید تلاش کنیم تا موجبات آرامش و تمرکز تیم ملی را مهیا کنیم. زمانی که ما در تلاش برای دفاع از واقعیات، حقیقت و صداقت هستیم این مطلب می بایست به عنوان نشانه ای از احترام و وجاهت قلمداد شود و قطعا فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملتهای آسیا بکار خواهد بست و نسبت به این موضوعات آگاه بوده و از ایجاد جریانهای مخرب بر علیه تیم ملی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    0 0
    همیشه همینه
  • US ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    4 0
    اگر راست هست، و فیلمش موجود هست، باید پخش بشه. ضمناً، قهر کیروش و دستیارانش با رسانه های داخلی کاملاً پاراگراف آخر رو نقض می کنه.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    4 0
    اینو لاپوشانی کردید...اینو توجیه کردید... نیومدن کیروش رو چی میگید!؟ متاسفانه یه عده تو تیم ملی فقط بلدند علیه این و اون موضع بگیرن و علیه اینو اون بیانیه بدن ولی اشتباهات خودشون و کاری های نادرست خودشون رو ندیده میگیرن و ازش رد میشن. مسخره است...
  • ۱۲۳ IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 0
    دروغ ممنوع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس