کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار دوستان روز پنج‌شنبه در آزادی و در مصاحبه با یک رسانه از ترینداد درباره بازی با این تیم به صحبت پرداخت و بازی برابر ترینیداد را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت گاردین ترینیداد و توباگو، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش در بازی دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی، به شیوه‌ای نادر در رختکن ورزشگاه با رسانه‌های ترینیداد و توباگو مصاحبه و در آن عنوان کرد که از سطح بازی حریف شاگردانش تحت تأثیر قرار گرفته است.

کی‌روش در حالی به سؤالات خبرنگاران خارجی پاسخ داد که رسانه‌های داخلی را تحریم کرده و در پایان بازی از هم حاضر به شرکت در کنفرانس خبری نشد.

سایت گاردین ترینیداد و توباگو با «نادر» توصیف کردن مصاحبه دستیار سابق سرالکس فرگوسن و یک ارزیابی مثبت از بازی، به نقل از کی‌روش نوشته است: امروز متأسفانه چمن ورزشگاه برای دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار نبود چون در ایران خیلی باران باریده اما من فکر می‌کنم که با این حال این بازی برای دو تیم منفعت‌هایی داشت. ما از سال 2014 با یکدیگر روبه‌رو نشده بودیم. خیلی چیزها عوض شده، برخی از بازیکنانی که آن سال با آنها روبه‌رو شدیم هنوز هم در تیم ملی ترینیداد و توباگو هستند و دو سه بازیکن هم از آن بازی هنوز در تیم من حضور دارند اما همه با همان کیفیت و با همان رویکرد بازی می‌کنند. داشتن فرصت بازی مقابل ترینیداد و توباگو فوق‌العاده‌ بود.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ مصاحبه کی‌روش پس از بازی ایران و ترینیداد

کی‌روش ادامه داد: از توانایی تیم ملی ترینیداد برای جنگیدن، برای بازی کردن و برای ضدحمله زدن تحت تأثیر قرار گرفتم. مطمئنم اگر شرایط مساعد بود، دو تیم عملکرد بهتری ارائه می‌کردند. متأسفانه وضعیت چمن خوب نبود و برای بازیکنان تکنیکی ایران و مخصوصاً بازیکنان تکنیکی ترینیداد، به نمایش گذاشتن مهارت‌های‌شان غیرممکن بود. فکر می‌کنم که شما آینده خوبی پیش رو دارید. می‌خواهم قدردانی‌ام را بابت داشتن این فرصت برای کار در کنار ترینیداد و توباگو ابراز کنم. این فرصت همیشه برای بازیکنان ما استثنایی بود چون در این تیم بازیکنان تکنیکی، سرعتی، با انگیزه و با قدرت بدنی هستند و چنین بازی‌هایی همواره برای ما فرصت یادگیری و پیشرفت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    1 0
    عجب!!! در این میزان بارندگی، اونهم با توجه به نوع چمن کاشته شده، باز هم وضعیت چمن مسابقه بسیار خوب بود. حتی در کره جنوبی سال گذشته هم که بارندگی دائمی هست در این حجم بارندگی، چمن در برخی قسمت ها گل می شد. کیروش جدیداً داره انواع و اقسام بهانه ها رو میاره تا رفتارهای غیر منطقی خودش بعد جام جهانی رو جبران کنه. امکانات تیم ملی از سال 2003 که سوم آسیا شدیم تا الان هزار پله بهتر شده اما معلوم نیست تیم کیروش حتی تا نیمه نهایی بتونه بالا بره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس