کد خبر 911448
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
آخوندی

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: اکنون وقت آن رسیده که قوه قضائیه با عزمی راسخ محاکمه آخوندی را به دلیل خسارتهایی که زده، رقم بزند و در این راه جلوی هرگونه سنگ اندازی را بگیرد.

به گزارش مشرق، سید محمد بیژنی‌فر عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: از استعفای وزیر سابق راه تا بحث داغ انتخاب شهردار تهران تمام اذهان آمادگی این را داشت که نام عباس آخوندی لیبرال السلطنه به عنوان گزینه نهایی شورای شهر تهران مطرح شود. اما در اتفاقی جالب آخوندی با اختلاف یک رای، در یک رینگ رانتی، مسابقه را به حناچی واگذار کرد.


وی ادامه داد: حالا که پس از مدت 25 سال مسئولیت در جمهوری اسلامی آخوندی چند مدتی را از مسئولیت دور است وقت آن رسیده، قوه قضائیه با عزمی راسخ محاکمه وی را رقم بزند و در این راه، جلوی هرگونه سنگ اندازی و نفوذ جریان اشراف و لیبرال را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

وقتی رئیس‌جمهور هم کارنامه آخوندی را موفق نمی‌داند


بیژنی‌فر افزود: امروز وقت آن است که دستگاه قضا به دور از هرگونه ملاحضه نسبی به دلیل خسارت های جبران ناپذیر نماد جریان رانتخوار، از افزایش 120 درصدی قیمت مسکن تا خسارت 40میلیارد دلاری برای کشور در قرار داد بوئینگ آخوندی را پای میزمحاکمه بنشاند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: دستگاه قضایی باید بداند دانشجویان انقلابی و عدالتخواه بنا به رسالت احقاق حقوق مردم از سوی حاکمیت و قوه قضائیه، خواستار رسیدگی دقیق و هرچه سریع تر به جرایم 6ساله وزیر اسبق راه و شهر سازی هستند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: لازم به ذکر است که قوه قضائیه هر زمانی که در راه مبارزه با باندهای ثروت و قدرت در کشور قدم بر دارد دانشجویان انقلابی حامی و مدافع آن ها خواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس