عکس/ شروع مراسم تشییع پیکر مرحوم نوربخش و تاج الدین در تهران

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تشییع مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی به تشریح یک نامه محرمانه بین خود و مرحوم نوربخش پرداخت.

به گزارش مشرق، علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تشییع مرحوم سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم تاج الدینی معاون پارلمانی این سازمان که در بیمارستان میلاد و با حضور معاون رئیس‌جمهور و جمع کثیری از مسئولان و نمایندگان مجلس برگزار شد درباره مرحوم نوربخش، اظهار کرد: او مدیری بود که هوش سرشاری داشت و بسیار برای بازنشستگان و جامعه تأمین اجتماعی دلسوزی می‌کرد. 

بیشتر بخوانید:

جهانگیری: نوربخش عاشق مستضعفین بود

علت تصادف خودروی نوربخش مشخص شد

وی ادامه داد: گواه می‌گیرم که مرحوم نوربخش هیچ وقت نگاهی به اموال سازمان تأمین اجتماعی نداشت و در زمانی سازمان تأمین اجتماعی را با آن وضعیت تحویل گرفت و توانست با مولفه اخلاق محوری مدیریت این سازمان را انجام دهد.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با گریزی از یکی از اخلاق‌های مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: مرحوم نوربخش حتی حاضر بود نصف حقوق خود را به سازمان برگرداند به طوری که در نامه‌ای که به بنده نوشت و فقط نیز ما دو نفر در جریان این مسئله بودیم، درخواست کرده بود که این کار صورت گیرد و امروز نیز این نامه را با خودم در این مراسم آوردم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس